جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

دید افقی در جنوب کرمان به کمتر از ۱۰ متر رسید

به گزارش کرونا، مجتبی رئیسی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بروز گردو غبار شدید سبب دید افقی کمتر از ۱۰ متر شده است. وی افزود: ساعاتی پیش بروز پدیده طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گردوغبار شدید در حوزه شهرستان های منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج‌ و جیرفت شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78449
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۰۰

کرونا :

دید افقی در جنوب کرمان به کمتر از ۱۰ متر رسید

به گزارش کرونا، مجتبی رئیسی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بروز گردو غبار شدید سبب دید افقی کمتر از ۱۰ متر شده است.

وی افزود: ساعاتی پیش بروز پدیده طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گردوغبار شدید در حوزه شهرستان های منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج‌ و جیرفت شده است.

وی تصریح کرد: گزارش گشت های راهداری هم اکنون میزان دید افقی در محورهای جنوب کرمان بویژه رودبار جنوب به زهکلوت و محور قلعه گنج – رمشک و قلعه گنج رمشک به کمتر از ۱۰ متر کاهش یافته است.

وی از رانندگان خواست با توجه به افزایش میزان کاهش دید افقی در جاده های حوزه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج جوانب احتیاط را رعایت و از تردد غیر ضرور در محورها به ویژه در محور زهکلوت و رمشک خودداری کنند.

معاون راهداری جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به تردد تریلرهای حامل سوخت در منطقه، رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند و حتما از سلامت چراغ های خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل با شماره ۱۴۱ بصورت شبانه روزی پاسخگوی رانندگان ومخاطبان است.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi