یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران گچساران

  به گزارش کرونا پرداخت تسهیلات در راستای هدفمندی یارانه های علوفه و خوراک دام جهت حمایت از تولیدکنندگان در غالب دامدار کارت به متقاضیان صورت گرفته است. دستلاف در گفت و گو باخبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای طرح هدفمندی یارانه های علوفه و خوراک دام جهت حمایت از تولیدکنندگان بخش دام،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78428
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران گچساران

 

به گزارش کرونا پرداخت تسهیلات در راستای هدفمندی یارانه های علوفه و خوراک دام جهت حمایت از تولیدکنندگان در غالب دامدار کارت به متقاضیان صورت گرفته است.

دستلاف در گفت و گو باخبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای طرح هدفمندی یارانه های علوفه و خوراک دام جهت حمایت از تولیدکنندگان بخش دام، طیور، زنبورداری و شیلات از اواخر سال گذشته تسهیلات در غالب دامدار کارت در این شهرستان پرداخت شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت به ۳۶نفر از واجدین دریافت در گچساران پرداخت شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات با همکاری این دستگاه اجرایی و بانک کشاورزی انجام شده، تصریح کرد: درسالجاری تا کنون نیز ۳۸ میلیاردو ۳۰۵ میلیون ریال تسهیلات به ۵۲ نفر از متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده است.

دستلاف عنوان کرد: این میزان تسهیلات پرداخت شده از محل طرح هدف مندی یارانه ها صورت گرفته است.

وی گفت: این تسهیلات صرفا جهت خرید علوفه(خوراک دام و طیور) بوده است.

سرپرست جهادکشاورزی گچساران با اشاره به اینکه تسهیلات با سود بانکی ۱۰درصد پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: در این شرایط پرداخت این تسهیلات کمک مؤثری در تامین نهاده های دام و طیور است.

دستلاف بیان کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش همچنان ادامه دارد و با توجه به اینکه این تسهیلات شناور بوده لازم است دامداران دارای شرایط هر چه سریعتر جهت معرفی به منظور دریافت تسهیلات به مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

گنگره ملی امامزاده بی بی حکیمه برای استان و بخصوص شهرستان گچساران بسیار هائز اهمیت باشد
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi