شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه

به گزارش کرونا از شهرستان کهگیلویه، به مناسبت هفته بهزیستی از طرف اداره بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  مرکز توانبخشی جامع مراقبتی مبتنی بر خانواده و نگهداری شبانه روزی سالمندان توان‌یار ویژه بانوان در شهرستان کهگیلویه با ظرفیت پذیرش بیش از ۶۰ نفر با حضور مسوولین اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه افتتاح شد. سید عباس تقی‌زاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78329
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

کرونا :

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه

به گزارش کرونا از شهرستان کهگیلویه، به مناسبت هفته بهزیستی از طرف اداره بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  مرکز توانبخشی جامع مراقبتی مبتنی بر خانواده و نگهداری شبانه روزی سالمندان توان‌یار ویژه بانوان در شهرستان کهگیلویه با ظرفیت پذیرش بیش از ۶۰ نفر با حضور مسوولین اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

سید عباس تقی‌زاده مسوول توانبخشی اداره بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این افتتاحیه گفت: مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان با ظرفیت ۶۰ نفر در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

وی گفت: در جامعه ما جایگاه سالمندان جایگاه قابل احترام و ویژه است و از طرفی جمعیت ما رو به سالمندی است و وجود چنین مراکزی در این شهرستان نیاز است امیدوارم که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای سالمندان در این شهرستان و شهرستان‌های تابع باشیم.

تقی زاده گفت: خدمات توانبخشی درمانی و نگهداری از بانوان سالمند در این شهرستان از امروز پذیرش خواهد داشت و این مرکز با مجوز اداره‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

وی گفت: بخش اعظمی از هزینه نگهداری این افراد سالمند توسط خانواده‌ها و مابقی توسط اداره بهزیستی شهرستان صورت می‌گیرد و به خانواده‌های بی‌بضاعت تسهیلات پرداخت خواهد شد.

شکرایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت: مرکز توانبخشی دهدشت با محدودیت سنی بالای ۶۰ سال پذیرش می‌شوند و پذیرش در این مرکز از شهرستانهای کهگیلویه لنده چرام بهمئی و دهدشت  امکان پذیر است و از هم اکنون آماده پذیرش همه افراد واجد شرایط است.

وی گفت: مرکز توانبخشی جامع مراقبتی مبتنی بر خانواده و نگهداری شبانه روزی  دهدشت اولین مرکز افتتاحی در شهرستان کهگیلویه است.

۲۸ طرح عمرانی و خدماتی در دیشموک افتتاح و کلنگ زنی شد
دنبال کنید

خرد مسوول مرکز گفت: این مرکز در زیربنایی ۷۰۰ متر دارای خدمات خوبی صورت می پذیرد و در سری اول ۱۵ نفر پذیرش داریم و در اادامه ظرفیت پذیرش به ۶۰ نفر امکان پذیر است.

وی گفت: این مرکز دارای ۵ اتاق، سرویس بهداشتی آشپزخانه است که به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به بانوان سالمند در شهرستان کهگیلویه خواهد بود.

خرد گفت : علاوه بر خدمت در این مرکز در منزل هم آماده خدمت‌رسانی به سالمندان خواهیم بود.

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه 8

 

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه 9

 

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه 10

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه 11

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه 12

بهره‌برداری از نخستین خانه حمایتی بانوان در کهگیلویه 13

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi