شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام مومنانه دیگر از کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد| توزیع 1200 بسته گوشت میان محرومان در آستانه غدیر

به گزارش کرونا از یاسوج علیرضا دولت‌آبادی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک عید غدیر خم، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در قالب طرح قربانی، همزمان با عید غدیر پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. دولت آبادی با بیان اینکه این سیزدهمین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78299
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

اقدام مومنانه دیگر از کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد| توزیع 1200 بسته گوشت میان محرومان در آستانه غدیر

به گزارش کرونا از یاسوج علیرضا دولت‌آبادی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک عید غدیر خم، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در قالب طرح قربانی، همزمان با عید غدیر پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دولت آبادی با بیان اینکه این سیزدهمین مرحله از تهیه و توزیع گوشت متبرک قربانی بین خانواده های کم‌ برخوردار کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: این کمک‌های مومنانه با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.

وی به نحوه توزیع این بسته‌ها اشاره کرد و گفت: وزن هر بسته از این گوشت‌ها یک و نیم کیلوگرم به ارزش تقریبی هر بسته دویست و هفتاد هزار تومان است که رابطین شهرستان‌های دنا، باشت، گچساران و لیکک با همکاری ۵۰ نفر از مدیران کانون‌های تحت پوشش خودشان وظیفه توضیح این بسته‌ها را برعهده خواهند داشت.

دولت آبادی در پایان بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi