پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیف معاون وزیر کشور از آینده صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/دهمین تولید کننده اتیلن ایران اینجاست

محسن کوشش تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با فضای جدیدی که در کشور به خصوص در حوزه آسیای میانه به همت خود رئیس جمهور فراهم شده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.  وی بیان کرد: از جمله این فرصت ها جابجایی ۱۰ هزار تن کالا از شمال کشور به جنوب کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78241
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

توصیف معاون وزیر کشور از آینده صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/دهمین تولید کننده اتیلن ایران اینجاست

محسن کوشش تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با فضای جدیدی که در کشور به خصوص در حوزه آسیای میانه به همت خود رئیس جمهور فراهم شده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 وی بیان کرد: از جمله این فرصت ها جابجایی ۱۰ هزار تن کالا از شمال کشور به جنوب کشور و ورود این میزان به عرصه های جدیدی از ترانزیت در دنیاست.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به اینکه این اقدام خود نشان از هدف گذاری های قابل اتکا در کشور است تصریح کرد: هر استان به فراخور خودش یک برنامه و نظام بندی سرمایه گذاری دارد.

 کوشش تبار عنوان کرد: ما به آینده کشور بسیار امیدواریم هر چند مشکلاتی وجود دارد و در این مشکلات شکی نیست ولی باید با جدیت تمام برای برطرف شدن مشکلات تلاش کرد و با سیاست های اقتصادی و بین المللی در کشور آنها را از بین برد.

 وی گفت: بهره برداری از پتروشیمی در گچساران آغاز تحولی نو از بهره مندی موهبت خداوندی در گچساران است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور خاطرنشان کرد: صنایع پایین دستی پتروشیمی گچساران می‌تواند نویدبخش بسیار خوبی در حوزه اشتغال و توسعه و رونق اقتصادی برای جوانان و مردم منطقه و کهگیلویه و بویراحمد شود.

 کوشش تبار بیان کرد: بعد از تبدیل شدن محصول اتیلن در مراحل بعدی و تبدیل به محصولات نهایی ورود آن‌ها به بازارهای داخلی و خارجی خود یک تحول عظیمی را به وجود می آورد.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دهمین استان در تولید اتیلن کشور قرار خواهد گرفت و و این اقدام باعث به وجود آمدن یک قامت جدیدی برای کهگیلویه و بویراحمد در صنعت کشور خواهد شد.

پرداخت ۲میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به زوج‌های مددجوی استان
دنبال کنید

کوشش تبار اضافه کرد: با توجه به وجود تبصره ۱۶ و ۱۸ در کشور می توان از آن برای ایجاد فرصت های اقتصادی داخلی کشور بهره های بسیار برد.

 وی گفت: در حوزه گردشگری مشکلاتی با حوزه بانک‌ها وجود داشت که برای برطرف شدن آن ها تلاش خود را خواهیم کرد و به سرمایه گذاران در عرصه گردشگری توصیه می‌شود از این محبت خدادادی در کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنند.

کوشش تبار اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد در چهارچوب قانون از فرصت‌هایی که دولت ایجاد کرده حدود بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مجموعه تسهیلات که بخشی از آن آورده دولت و مابقی نیز با همراهی بانک ها به وجود آمده در حوزه های مختلف از جمله خدمات گردشگری استفاده کنیم.

 وی افزود: در کهگیلویه و بویراحمد می توان با استفاده از نعمت خدادادی بلوط به عنوان صنایع این استان بهره‌های لازم را برد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi