جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبه‌ای که شنیده نمی‌شود/ سیستم حمل و نقل مرکز کهگیلویه و بویراحمد همچنان فرسوده است

به گزارش کرونا از یاسوج، سال‌ها است که متولیان در سازمان تاکسیرانی از فرسوده بودن سیستم حمل و نقل می‌گویند اما گوش شنوایی برای حل این مشکل وجود ندارد و همچنان شاهد مشکلات در حمل و نقل یاسوج ۳۰۰ هزار نفری هستیم. در همین خصوص عبدی دانش‌مقدم با اشاره به فرسوده بودن سیستم حمل و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78237
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

مطالبه‌ای که شنیده نمی‌شود/ سیستم حمل و نقل مرکز کهگیلویه و بویراحمد همچنان فرسوده است

به گزارش کرونا از یاسوج، سال‌ها است که متولیان در سازمان تاکسیرانی از فرسوده بودن سیستم حمل و نقل می‌گویند اما گوش شنوایی برای حل این مشکل وجود ندارد و همچنان شاهد مشکلات در حمل و نقل یاسوج ۳۰۰ هزار نفری هستیم.

در همین خصوص عبدی دانش‌مقدم با اشاره به فرسوده بودن سیستم حمل و نقل در سطح شهر یاسوج گفت: از مجموع یک هزار تاکسی در سطح شهر یاسوج ۳۵۰ تاکسی فرسوده است و نمی‌توانند حتی یک سرویس بدهند.

دانش‌مقدم بیان کرد: طول عمر هر تاکسی ۵ سال است اما تاکسی وجود دارد که با ۲۰ سال در حال خدمات‌دهی به مردم است در حالی که طبق روال همه ساله باید تاکسی جدید جایگزین شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج با بیان اینکه رانندگان تاکسی در این شرایط اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه هستند و باید حمایت شوند، گفت: رانندگان به بیمه نیاز دارند و در خرید قطعات باید حمایت شوند اگر حمایت شوند کرایه‌ها هم افزایش پیدا نمی‌کند که به مردم فشار وارد شود.

وی با بیان اینکه شغل رانندگی از میان مشاغل سخت حذف شده در حالی که شغل سخت و زیانباری است، گفت: در آستانه مدارس به ۱۰۰ دستگاه ون نیاز است اما متاسفانه این امکانات وجود ندارد.

دانش‌مقدم عنوان کرد: باید از امروز به فکر مهر  و سرویس مدارس که به امنیت دانش‌آموزان، کاهش ترافیک، رضایت‌مندی والدین و بهبود سیستم حمل و نقل می‌شود باشیم.

دانش‌مقدم با اشاره به اینکه شهرداری هم مشکلاتی دارد و نیازمند حمایت است، گفت: در این شرایط مردم از اتوبوس استقبال می‌کنند اما ۳۶ دستگاه اتوبوس بلااستفاده مانده است که ۱۲ دستگاه سالم است و برای نوسازی سایر واحدها یک تا یک و نیم میلیارد نیاز است.

تجلیل متفاوت از خانواده ۴۳ شهیدی که در بیت‌المقدس آسمانی شدند
دنبال کنید

وی در پایان با بیان اینکه حمل و نقل یک سیستم خدماتی است نه درآمدی گفت: متاسفانه سیستم حمل و نقل در استان فرسوده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi