جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۳۰ برنامه بزرگداشت ۵ مرداد در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، ایمان قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه برگزار شده بود اظهار کرد: نماز جمعه یکی از بزرگترین اجتماع مسلمانان بعد از حج است که هر هفته با مواضع مشخص سیاسی، اجتماعی و الهی برگزار می‌شود. مسئول ستاد نماز جمعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78179
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

اجرای ۳۰ برنامه بزرگداشت ۵ مرداد در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، ایمان قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه برگزار شده بود اظهار کرد: نماز جمعه یکی از بزرگترین اجتماع مسلمانان بعد از حج است که هر هفته با مواضع مشخص سیاسی، اجتماعی و الهی برگزار می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه دهدشت هجمه‌های دشمن علیه نماز جمعه را یادآور شد و افزود: یکی از دلایل این تخریب‌ها دشمن، ظرفیت عظیم نماز جمعه برای نظام و انقلاب است.

وی از برگزاری ۳۰ برنامه جهت گرامیداشت ۵ مرداد در دهدشت خبر داد و از غبارروبی گلزار شهدای گمنام،  دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، تجلیل از اعضای ستاد شاغل در ادارات، برگزاری نمایشگاه عکس، افتتاح محراب مصلای نماز جمعه، تجلیل از ورزشکاران جهانی و دانش‌آموزان نخبه کشوری، برپایی نمایشگاه کتاب و اهداء کتاب رایگان، تجلیل از نوجوانان ستاد نماز جمعه، همایش پیاده‌روی و تکریم پیشکسوتان ستاد نماز جمعه به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد.

قنبری با بیان اینکه نهاد امامت جمعه دهدشت طلایه‌دار مطالبه‌گری در استان و کشور است، این را یک نقطه مثبت در ستاد نماز جمعه عنوان و افزود: در همین راستا یکی از برنامه‌های گرامیداشت ۵ مرداد، انتشار کلیپ از مجموعه مطالبه‌گری ‌های امام جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi