جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ارتقای فضاهای ورزشی از اولویت های ایرانشهر است/ این شهر میزبان برگزاری بزرگترین همایش پیاده روی ایرانیان خواهد بود

نماینده مردم ایرانشهر در بازدید از مجتمع ورزشی شهید چمران ایرانشهر ضمن یادآوری ضرورت ارتقای فضاهای ورزشی به عنوان اولویت این شهر از میزبانی ایرانشهر برای برگزاری بزرگترین همایش پیاده روی ایرانیان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78176
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

ارتقای فضاهای ورزشی از اولویت های ایرانشهر است/ این شهر میزبان برگزاری بزرگترین همایش پیاده روی ایرانیان خواهد بود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نشست عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران با مسئولان حوزه ورزشی شهرستان ایرانشهر و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان حوزه ورزشی این منطقه برگزار شد.

درخشان ضمن بازدید از مجموعه ورزشی شهید چمران ایرانشهر در نشست با مسئولان این شهر با بیان اینکه حوزه ورزش کشور نیاز به قانونگذاری جدید نداشته و تنها قوانین این حوزه باید اجرا شود، افزود: ما در بودجه ۱۴۰۱ افزایش وام ازدواج در حوزه جوانان، توانمندسازی زنان و دختران در حوزه ورزش و تخصیص حدود ۴۰ درصد از درآمد حاصل از پخش پیام های بازرگانی حین پخش مسابقات ورزشی از رسانه ملی برای ارتقای حوزه ورزش استان سیستان و بلوچستان را پیشنهاد دادیم.

وی تصریح کرد: ورزش هم برای تقویت روح و روان انسان ها و هم تربیت نسلی سالم برای آینده دارای اهمیت است که سکاندار جامعه باشند، بنابراین همه مسئولان اجرایی ایرانشهر باید در حوزه فرهنگ و حمایت از جوانان برنامه داشته باشند، ضمن اینکه باید چالش های این حوزه را نیز شناسایی کرده و با همکاری با یکدیگر در جهت رفع آنها تلاش کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: هم اکنون باید تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ایرانشهر در دستور کار قرار گیرد، چرا که باید به سرعت زمینه ای را فراهم کنیم که ورزشکاران این شهر با آمادگی کافی عازم مسابقات شده و پرچم ایران را به عنوان قهرمان به اهتزار درآورند. از سوی دیگر توجه به حوزه ورزش بانوان با نگاه عدالت محور باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین ادارات مرتبط با حوزه های فرهنگی و امور جوانان با یکدیگر تعامل داشته باشند تا برنامه های نشاط آوری را برای جوانان ایرانشهر برگزار کنند.

وزیر نیرو وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد
دنبال کنید

ایرانشهر ۱۳ آبان میزبان بزرگترین همایش پیاده روی ایرانیان خواهد بود

عبدالله پناه رئیس اداره ورزش و امور جوانان ایرانشهر افزود: ایرانشهر دارای رتبه دوم ورزش سازمان یافته بوده و ۲۸ هیات ورزشی دارد، ضمن اینکه محمدرضا تازرو دارنده مقام سوم رقابت های بین المللی قوی ترین مردان، از قهرمانان این شهر بوده که برای کشور افتخارآفرینی می کند، بنابراین لازم است ضمن بهسازی مجموعه ورزشی این شهر، به دنبال ایجاد مجتمع ورزشی جدیدی نیز باشیم، ضمن اینکه این شهر فاقد سالن تخصصی برای حوزه بانوان است که باید پیگیری شود.

وی تصریح کرد: ایجاد مجتمع ورزشی فرهنگی دهکده المپیک نیاز به اعتبارات ویژه دارد تا بتوانیم به سرعت آن را تکمیل کنیم، چرا که ایرانشهر در تاریخ ۱۳ آبان میزبان بزرگترین همایش پیاده روی ایرانیان خواهد بود، همچنین بندر چابهار نیز میزبان برگزاری مسابقات قوی ترین مردان خواهد بود.

پناه یادآور شد: ما به تازگی میزبان برگزاری جشنواره ملی برنا بودیم و قرار است سال آینده نیز جشنواره فیلم کوتاه “ماکا” با حضور مسئولان مربوطه در سطح ملی در ایرانشهر برگزار شود.

در پایان این نشست از ورزشکاران برتر ایرانشهر تجلیل شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi