پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهبود وضعیت آب و راه بخش ارم دشتستان با جدیت دنبال می‌شود

نماینده مردم دشتستان درمجلس در آئین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی خود در بخش ارم دشتستان گفت: بهبود وضعیت آب و راه بخش ارم با جدیت دنبال می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78170
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

بهبود وضعیت آب و راه بخش ارم دشتستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی خود در بخش ارم دشتستان گفت: ارتباط مستمر و نزدیک با مردم را به عنوان یک اولویت و راهبرد اساسی در دستور کار داریم و در این راستا همه وقت و ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردمی در بخش‌های مختلف شهرستان به منظور تقویت ارتباطات با مردم انجام شده و امیدواریم این ارتباط منجر به نتیجه برای مردم و رفع مشکلات شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به بخشی از مشکلات و محرومیت‌های شهرستان دشتستان به‌ویژه در بخش ارم بیان کرد: اتحاد و همدلی نیاز ضروری است و همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس از پیگیری مسائل بخش ارم از جمله جاده نمازگاه- ارم- بوشکان، آب بخش ارم، وضعیت مدارس و فضاهای آموزشی، کشاورزی بخش ارم، و دیگر مسائل این بخش خبر داد و افزود: از همه توان و ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi