جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س)؛ مطالبه جدی و به حق مردم خمین

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ، بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) را مطالبه جدی و به حق مردم این شهرستان عنوان کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78158
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س)؛ مطالبه جدی و به حق مردم خمین

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ، بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) را مطالبه جدی و به حق مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال‌ها قبل آغاز شده و با توجه به محدودیت‌های منابع مالی دولت‌های گذشته، تکمیل این مرکز درمانی به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: براساس زمان‌بندی مشخص شده بیمارستان حضرت فاطمه(س) خمین پس از رفع اشکالات باید در اسفند پارسال بهره‌برداری می‌شد، اما اکنون حتی تحویل موقت هم انجام نشده است.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم گفت: یکی از سوالات و پیگیری‌های اصلی از وزرای بهداشت و راه و شهرسازی، بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی شهرستان است.

نظری توضیح داد: با توجه به اینکه خمین می‌تواند یک مرکز حوزه بهداشت و درمان برای استفاده شهرهای الیگودرز، محلات، دلیجان و گلپایگان باشد هرچه زودتر نسبت به تحویل ، تجهیز و تامین نیروی انسانی این مرکز درمانی باید اقدام شود.

وی گفت: زادگاه امام راحل ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تک بیمارستانی است و فرسودگی بیمارستان خمین می‌تواند در صورت وقوع زلزله یا حوادث دیگر امنیت جانی بیماران و نیروی انسانی این مرکز درمانی را به خطر بیندازد.

نماینده مردم خمین در خانه ملت ادامه داد: بسیاری از مراجعه کنندگان به تنها بیمارستان خمین برای دریافت خدمات درمانی سبک ناچار به اعزام به شهرهای اراک، کاشان، قم و تهران هستند و این مسئله زیبنده زادگاه امام راحل نیست.

نظری افزود: این اعزم‌ها موجب نگرانی بیمار و همراهان بیمار در یک شهر می‌شود و انتظار می‌رود با بهبود وضعیت درمانی و بستری خمین ارائه خدمات درمانی در بیمارستان این شهرستان انجام شود./

دانشجو نباید از مطالبه‌گری خسته شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi