پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مشکلات مسکن برای مددجویان و کارکنان بهزیستی استان البرز

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی دردیدار با مدیرکل بهزیستی استان از پیگیری مشکلات مسکن برای مددجویان و کارکنان بهزیستی استان البرز خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78155
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

پیگیری مشکلات مسکن برای مددجویان و کارکنان بهزیستی استان البرز

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل  بهزیستی استان البرز در شهرستان نظرآباد گفت: امروز پیمان شانگهای از جمله اقدامات و اتفاقات بزرگی است که کشور را در مسیر رفع هرچه بیشتر مشکلات قرارمی دهد. مجلس شورای اسلامی همراه دولت تمام توان خود را برای حل مشکلات بکار گرفته و با تعامل و انسجام درصدد رفع مشکلات هستیم .

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: با توجه به مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان در غرب استان البرز  شاهد هستیم طرح سوالاتی از وزیربهداشت ،درمان و آموزش پزشکی شد که مورد پیگیری قرار گرفت .

حدادی بیان کرد: اکنون تجهیزات سی تی اسکن در نظراباد و ام آر ای در هشتگرد نداریم و باتوجه به اینکه نماینده مردم در مجلس وشورای اسلامی هستیم باید مطالبه گری داشته باشیم .

وی  افزود: بنابراین باید سهم البرز در اعتبارات ملی افزایش یابد و در حوزه اصلاح قوانین نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی لازم را با دستگاه های اجرایی دارند.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت:امروزباید قوانین مشکل دار را به نفع مردم اصلاح کر و بهزیستی نیز باید کار کارشناسی لازم را در این زمینه انجام دهد تا درکمیسیون مربوطه مشکلات دراین زمینه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی درخصوص مشکلات مسکن برای مددجویان و کارکنان بهزیستی استان البرز نیز بیان داشت: در شهر جدید هشتگرد بسترها برای این مهم فراهم است و تعاملات لازم انجام می شود./

غفلت از ظرفیت بخش خصوصی استان فارس در حوزه انرژی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi