پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

احداث باند دوم محور خاش به ایرانشهر ازحد فاصل پیگل آغاز شد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس در بازدید از پروژه در حال احداث باند دوم محور خاش به ایرانشهر گفت: احداث باند دوم محور خاش به ایرانشهر بعد از وقفه ای طولانی از سال ۹۹ با پیگیری های مستمری که انجام دادیم ، ازحد فاصل پیگل آغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

احداث باند دوم محور خاش به ایرانشهر ازحد فاصل پیگل آغاز شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی ادامه بازدید میدانی از حوزه انتخابیه،به همراه صالحی فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان خاش از پروژه در حال احداث باند دوم محور خاش به ایرانشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: احداث باند دوم محور خاش به ایرانشهر بعد از وقفه ای طولانی از سال ۹۹باپیگیری های مستمری که انجام دادیم و پیرو سفرهای کمیسیون عمران مجلس و معاونین وزارت راه و شهرسازی به حوزه انتخابیه و بازدید از محور مذکور، ازحد فاصل پیگل آغاز شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: طی دوسال اخیر زیرسازی و آسفالت ۲۱کیلومتر از محور پایان یافته است و با تامین اعتبار،بزودی با نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ایمنی زیر بار خواهد رفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi