جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یک کم‌کاری دیگر از شهرداری یاسوج!؟

به گزارش کرونا از یاسوج در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوعات مختلفی اشاره شد. از جمله موضوعات مطرح شده در نشست شورای فنی استان مربوط به برخی ساختمان های غیر استاندارد اداری بود که نیاز است برای جلوگیری از تکرار حادثه ای مثل متروپل آبادان چاره ای برای این ساختمان های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78038
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

یک کم‌کاری دیگر از شهرداری یاسوج!؟

به گزارش کرونا از یاسوج در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوعات مختلفی اشاره شد.

از جمله موضوعات مطرح شده در نشست شورای فنی استان مربوط به برخی ساختمان های غیر استاندارد اداری بود که نیاز است برای جلوگیری از تکرار حادثه ای مثل متروپل آبادان چاره ای برای این ساختمان های غیر استاندارد اندیشیده شود.

از جمله این ساختمان ها می توان به ساختمان بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان و همچنین شهرداری دوگنبدان اشاره کرد که هر آن امکان دارد به دلیل فرسوده بودن حادثه ناگوار در این دو ساختمان اداری رخ دهد.

اما یکی از موارد دیگر مطرح شده در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع تولیدات کارخانجات شن و ماسه استان بود که مشخص شد استاندارد سازی تولیدات آنها نسبت به گذشته بهتر شده است.

در همین خصوص یکی از موضوعاتی که تعجب اعضای شورای فنی استان را برانگیخته بود به وضعیت کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری یاسوج باز می گشت که بسیاری از مجوزهای لازم را هم اکنون ندارد.

این در حالی است که شهرداری یاسوج برای فعالیت های عمرانی خود به خصوص آسفالت کوچه و خیابان و معابر و همچنین سایر اقدامات عمرانی نیاز به شن و ماسه کاملاً استاندارد دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن اینکه کارخانه شن و ماسه شهرداری این مجوزها را ندارد و به انتقاد از این وضعیت گفت: این در حالی است که شهرداری برای آسفالت معابر خود و خدمات باکیفیت باید این مجوز ها را داشته باشد و حال جای سوال است که چرا تاکنون چنین امری محقق نشده است.

طرح آبرسانی به شهرگرمدره در آینده نزدیک به نتیجه می‌رسد
دنبال کنید

به گزارش فارس این در حالی است که باید شهرداری یاسوج خود پیشگام در استفاده از مصالح استاندارد بوده و مجوزهای لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi