یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل پروژه آهک هیدراته پلدختر در حال ساخت و ارسال به محل پروژه هستند

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل پروژه آهک هیدراته پلدختر در حال ساخت و ارسال به محل کارخانه می باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77993
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل پروژه آهک هیدراته پلدختر در حال ساخت و ارسال به محل پروژه هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ، سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل پروژه آهک هیدراته پلدختر در حال ساخت و ارسال به محل کارخانه می باشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در طی سال های اخیر،پس از افتتاح فاز اول پالایشگاه پلدختر، پروژه آهک هیدراته پلدختر دومین پروژه صنعتی این شهرستان بوده که در حال اجرا می باشد.

وی افزود:در آستانه عید سعید غدیر خم این خبر مسرت بخش را بعنوان عیدی به مردم حوزه انتخابیه می دهم که با پیگیری های صورت گرفته از طریق وزارت صمت و شرکت ایمیدرو ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل آهک هیدراته پلدختر در حال ساخت و ارسال به محل پروژه می باشند.

کاظمی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه آهک هیدراته پلدختر با پیشرفت حدود ۴۲ درصدی در حال اجرا است و در خصوص واردات ماشین آلات و تجهیزات خارجی این پروژه اشتغالزا در حال رایزنی با وزارت صمت هستیم که مجوزات لازم جهت خرید صادر گردد و این تجهیزات هم به محل پروژه ارسال شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi