دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت حمایت از بخش تولیدات کشاورزی و دامی

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس در جلسه شورای عشایری بر ضرورت حمایت از بخش تولیدات کشاورزی و دامی تاکید کرد و گفت: همه ما موظف هستیم موانع تولیدات دامی و کشاورزی را از سر راه عشایر برداریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77966
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

ضرورت حمایت از بخش تولیدات کشاورزی و دامی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با دعوت علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجبشیر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از مدیران عالی سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولان محلی، جلسه شورای عشایری در دامنه کوه سهند برگزار شد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این جلسه که مدیرکل امور عشایری، مدیرکل منابع طبیعی و مدیرکل دامپزشکی استان و نیز فرماندار و روسای ادارات جهاد مراغه و عجب‌شیر و منابع طبیعی مراغه حضور داشتند، مشکلات و مطالبات عشایر دامنه سهند بررسی شد و تعدادی از عشایر دامنه سهند به بیان مشکلات خود پرداختند.

وی بر ضرورت حمایت از بخش تولیدات کشاورزی و دامی تاکید کرد و گفت: همه ما موظف هستیم موانع تولیدات دامی و کشاورزی را از سر راه عشایر برداریم.

علیزاده مشکل تامین نهاده های دامی، بهسازی راه دسترسی، مخابرات و خرید تضمینی محصولات را ازجمله مطالبات به حق عشایر عنوان کرد و از مدیران کل و مسئولان محلی خواست هرچه سریع تر نسبت به بهبود وضعیت تولید در این حوزه اقدام کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر همچنین از تلاش و ابتکار دکتر اسدیان در ساماندهی مدیریت امور عشایر قدردانی کرد و اظهار داشت: تا قبل از این عشایری که در دامنه سهند استقرار پیدا می کردند باید خدمات خود را از شهرهای مجاور دریافت می کردند اما این رویه باید اصلاح شده و مراغه به عنوان مرکز عشایر راسا نسبت به صدور خدمات بپردازد./

پایان پیام

تشکیل دبیرخانه برای پیگیری مشکلات خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi