سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمبود بیمارستان، امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص؛ از جمله مشکلات غرب استان البرز

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد گفت: کمبودهایی در منطقه غرب استان البرز داریم که از مهمترین آن کمبود بیمارستان و مراکز بستری، امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص است که به جد پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77957
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

کمبود بیمارستان، امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص؛ از جمله مشکلات غرب استان البرز

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: زحمات و خدمات بسیار مطلوبی از سوی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی بخصوص در حوزه درمان ارائه می‌شود و بر خود لازم می‌دانستم با حضور خود و تبریک روز و هفته تأمین اجتماعی از زحمات و خدمات آنان تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: امروز با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد شاهد زحمات و خدمات کارکنان آن بیمارستان هستیم و علیرغم وجود محدودیت‌ها، خدمات خوبی ارائه می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: کمبودهایی در منطقه غرب استان البرز داریم که از مهمترین آن کمبود بیمارستان و مراکز بستری، امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص است که به جد پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

حدادی گفت: مشکلاتی در خصوص فضای بیمارستان وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده مجوز احداث یک بیمارستان در شهر هشتگرد فراهم شده است که امیدواریم با پیگیری مدیریت درمان استان البرز و دیگر مسئولین شهرستان، بتوانیم تا یک ماه آینده عملیات کلنگ زنی و احداث بیمارستان را آغاز نمائیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که خدماتی در شأن مردم این منطقه ارائه شود و قطعاً یکی از اولویت‌های اصلی ما این است که این بیمارستان را راه اندازی نمائیم. با توجه به جمعیت بالای بیمه شدگان شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ، علاوه بر بیمارستان هشتگرد، مجوز احداث یک پلی کلینیک تخصصی در نظرآباد نیز گرفته شده است که در زمین تحویلی احداث خواهد شد و امیدواریم با احداث بیمارستان در هشتگرد و پلی کلینیک تخصصی در نظرآباد شاهد خدمات دهی مطلوبی به بیمه شدگان و مردم منطقه باشیم./

افزایش نرخ ارز بر قیمت بلیط هواپیما اثر گذار است/ قیمت جدید بلیط‌ها پس از تصویب شورای عالی هواپیمایی اعلام می‌شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi