یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت ایران صدرا می‌تواند اشتغال زایی بالایی برای استان بوشهر داشته باشد

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ایران صدرا می‌تواند اشتغال زایی بالایی برای استان بوشهر داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

شرکت ایران صدرا می‌تواند اشتغال زایی بالایی برای استان بوشهر داشته باشد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در نشستی که با مدیرعامل شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران صدرا مسائل مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از جمله موضوعاتی که در نشست با معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، موضوع شرکت ایران صدرا بود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: در این جلسه که مدیرعامل ایران صدرا و قائم مقام این شرکت نیز حضور پیدا کردند با هماهنگی انجام گرفته موضوع بررسی و حل مسائل بین مجموعه شرکت نفتی و شرکت ایران صدرا مورد گفتگو قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگی توسط شرکت ایران صدرا در شمال و جنوب انجام شده است افزود: پایگاه این شرکت در بوشهر در ساخت و تعمیرات کشتی، ساخت سکوهای نفتی کارنامه خوبی دارد.

جمیری تاکید کرد: شرکت ایران صدرا می‌تواند اشتغال زایی بالایی برای استان بوشهر داشته باشد که در حال حاضر با ظرفیت پایینی در حال کار کردن است.

وی ادامه داد: هدف ما این بود که مسائل مختلف این شرکت را با معاون وزیر نفت مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا این شرکت بتواند با ظرفیت بالاتر به فعالیت ادامه دهد و اشتغال زایی بیشتری ایجاد کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت نفت برای این منظور می‌تواند پروژه‌هایی تعریف کند و شرکت ایران صدرا در پروژه‌های سکوهای نفتی به عنوان طرف قرار داد باشد.

جمعیت روستایی، هدف‌گذاری محرومیت‌زدایی است
دنبال کنید

جمیری بیان کرد: در این جلسه همچنین تلاش ما بر این بود تا مطالبات و مسائلی که وجود دارد مورد بررسی قرار بگیرد و حل شود تا این شرکت بتواند تحرک بیشتری داشته باشد و با افزایش ظرفیت کار خود، اشتغال بیشتری را در منطقه ایجاد کند.

وی افزود: خوشبختانه در این جلسه توافقات خوبی انجام شد و امیدوارم که با حمایتی که از سوی مجموعه شرکت ملی نفت و با توافقات و قول‌های داده شده و آمادگی که از ناحیه شرکت ایران صدرا بود، شاهد ارتقا این شرکت در اشتغالزایی در استان بوشهر باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم در زمینه‌های مختلف در جهت رفع و مشکلات و موانع این شرکت گام‌های بلندی در سطح ملی برداشته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi