شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت   اگر شما هم به دنبال مجموعه‌ای می‌گردید که در کنار ارائه انواع طرح‌های فروش اقساطی خودروهای ایرانی مانند محصولات ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور و …، طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت را نیز در دستور کار قرار داده باشد، باید به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77944
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت

 

اگر شما هم به دنبال مجموعه‌ای می‌گردید که در کنار ارائه انواع طرح‌های فروش اقساطی خودروهای ایرانی مانند محصولات ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور و ، طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت را نیز در دستور کار قرار داده باشد، باید به شما این نوید را بدهیم که خوب جایی آمده‌اید!!

در واقع موتور جستجوگر هوشمند گوگل، زحمت پرس و جوهای حضوری و گشت و گذار چندین ساعته لابلای صفحات وب را برای شما تقلیل داده است و درست شما را به صفحه‌ای هدایت کرده که می‌توانید خیلی راحت، در پایان خواندن این مقاله برای خرید اقساطی دیگنیتی اقدام کنید یا دست کم با مشاوران زبده‌ای مشاوره پیش از خرید انجام دهید.

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت 5

اگر با سایاخودرو آشنا هستید و قصد دارید درباره جزییات طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت بیشتر بدانید و یا حتی تا کنون نام این مجموعه باسابقه و معتبر را نشنیده‌اید و نخستین بار است که با آن روبرو می‌شوید، [اگرچه بعید می‌دانیم]، در هر دو حالت توصیه می‌کنیم این مطلب را به دقت تا انتها بخوانید.

این مجموعه با شرایطی منحصر به فرد و ویژه که بعید است مشابه آن را جای دیگری بتوانید پیدا کنید، بستری را فراهم کرده است که با اطمینان و آرامش خاطر پا به یک معامله به یاد ماندنی بگذارید.

در طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت که توسط سایاخودرو ارائه شده است، همان طور که در عنوان نیز مشخص است، چنانچه متقاضی خرید این خودرو جذاب باشید، ضمن اینکه می‌توانید به صورت فوری و آنی ماشین جدیدتان را دریافت کنید، این امکان برای شما وجود دارد که تنها با پرداخت بخشی از قیمت کلی این خودروی لوکس، مالک این کراس اوور دانگ فنگ شویدپس با ما همراه باشید.

تاریخچه دیگنیتی

دانگ فنگ که قرار بود همکاری مشترکی با خودروسازان ایرانی داشته باشد به سبب شدت گرفتن تحریم‌ها و به تبع صدور قطعنامه‌های متعدد مبنی بر عدم تجارت و ارتباط، قید حضور در بازار ایران را زد تا شرکت در طرحی با عنوان فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت به یک آرزوی بزرگ تبدیل شود!

بهمن خودرو برای دور زدن‌ تحریم‌ها تصمیم گرفت تا به طور آزمایشی اقدام به تولید این خودرو کند و شروع به مونتاژ دانگ‌ فنگ ix5 با بیست درصد داخلی سازی نموداین خودرو که ابتدا قرار بود پرستیژ نام بگیرد، فروردین ماه ۱۴۰۰ با عنوان دیگنیتی وارد بازار شد و از همان ابتدا به سبب ویژگی‌های خاصش، مورد استقبال ویژه مشتریان داخلی قرار گرفت.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی از سایا خودرو

در شرایطی که شرکت سازنده، هیچ طرحی برای عرضه قسطی این محصول ندارد، سایاخودرو طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت را در دستور کار قرار داده است تا بار دیگر ثابت کند که در کنار مشتریان سراسر کشور با هر توان مالی ایستاده است و هم چنان در ایجاد بستری برای ماشین‌دار شدن مردم با بهترین شرایط، بی‌رقیب است.

از این رو چنانچه قصد داشته باشید با این مجموعه وارد معامله شوید، رعایت هیچ پیش شرط خاصی لازم نیست.

به عبارتی نه لازم است سرمایه تان را به سقف خاصی برسانید نه لازم است در به در به دنبال ضامن معتبر بگردید.

شما با هر میزان سرمایه، هر شغلی که دارید و با کمترین پیش پرداخت میتوانید برای خرید قسطی ماشین رویاهایتان اقدام کنید، آن را به صورت فوری تحویل بگیرید و علاوه بر همه این‌ها از مزایای اقساط بلند مدت، قیمت واقعی، ثبت سند به نام خریدار و نیز مشاوره رایگان پیش از خرید نیز بهره‌مند شوید.

طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، فرصتی طلایی است برای همه آنان که به علت اوضاع بد اقتصادی، تورم بالا، قیمت صعودی کالاهای اساسی و کمی درآمد، تصور می‌کنند که امکان پیشرفت رفاه در سطح معیشت هرگز میسر نخواهد شد.

با استفاده از این روش، می‌توانید با توجه به توان مالی خود، مبلغ اقساط ماهانه و مدت زمان بازپرداخت را تعیین کنید و از نشستن پشت فرمان ماشین مطلوبتان، لذت ببرید.

مزایای خرید اقساطی دیگنیتی

دیگنیتی اگرچه از نظر ظاهری واقعا جذاب و قدرتمند است، اما این تنها مزیت این خودرو نیست.

در ادامه به مزایای این خودرو می‌پردازیم و توجیه منطقی و اقتصادی شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت را بیان می‌کنیم.

  • قدرتمند از نظر فنی

دیگنیتی مجهز به یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ (یورو ۵) با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و دور موتور ۵۶۰۰ است که می‌تواند گشتاوری معادل ۲۲۰ نیوتن متر ایجاد کند.

این خودرو دارای گیربکس ۶ سرعته دستی (CVT) است و حجم باک آن ۵۸ لیتر لیتر استعلی رغم جثه نسبتا بزرگ، مصرف ترکیبی سوخت این غول جذاب، فقط ۷٫۳ لیتر است و از این نظر خودرویی بسیار خوش مصرف محسوب می‌شود.

  • ظاهر جذاب دیگنیتی

با شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت که از سوی سایاخودرو ارائه شده است، صاحب خودرویی می‌شوید که جذابیت ظاهری آن به گواه بسیاری از کارشناسان با بی ام و x4 برابری می‌کند.

شیب منحصر به فرد سقف در کنار خطوط بدنه، طراحی خاص جلو پنجره و چراغ‌ها و هارمونی مناسب بین جلو، جوانب و پشت، این ماشین را به یک غول جذاب و خواستنی تبدیل کرده است.

حتی متخصصان خودرو هم شاید در نگاه اول سخت متوجه شوند که دیگنیتی یک خودرو اروپایی نیستحقیقت این است که این خودرو به لوکس‌ترین تولیدات اروپا بیشتر شباهت دارد تا یک محصول چینی.

بنابراین اگر جذابیت ظاهری ماشینی که سوار می‌شوید برایتان خیلی مهم است، فرصت حضور در فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت را از دست ندهید.

  • ایمن و مطمئن

جنس بدنه دیگنیتی بسیار مستحکم است و علاوه بر زیبایی از قدرت خوبی نیز در برابر برخوردها برخوردار است.

از لحاظ تجهیزات ایمنی نیز دیگنیتی نمره قبولی دریافت می‌کندبهره‌مندی از کروز کنترل قدرتمند، ترمز پارک برقی، ترمز ضد قفل ABS، رینگ ۱۸ اینچ آلومینیومی، سیستم‌های کنترل کشش، دوربین ثبت کننده حوادث رانندگی، سیستم توقف خودکار، مکانیزم کنترل سرعت و حرکت خودرو در سراشیبی، سیستم ضد سرقت و سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها نیز از دیگر تجهیزاتی است که این غول جذاب را ایمن‌تر و مطمئن‌تر کرده است.

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت 6

  • کابین جادار و شیک

با شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت که توسط سایا خودرو عرضه شده است، صاحب خودرویی می‌شوید که فصل جدیدی از مسافرت‌های خانوادگی یا دوستانه را برای شما باز می‌کند.

در واقع کابین جادار و لوکس، یکی از آیتم‌های بسیار مهم برای مشتری ایرانی است که خوشبختانه دیگنیتی در هر دو حوزه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

از صندلی‌های استاندارد تاشو گرفته، تا تهویه مناسب و سواری نرم و به طور خلاصه باید گفت بسیاری از آپشن‌هایی را که ماشین‌های روز دنیا دارند، دیگنیتی به تنهایی دارد.

آیا خرید اقساطی خودرو خارجی منطقی است؟!

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت را دارید و مرکز معتبری مانند سایا خودرو هم ارایه دهنده این طرح باشد، هیچ شک و تردیدی برای شرکت در ان نداشته باشید.

واقعیت این است که تعداد مراکزی که این روزها ماشین‌های گران قیمت را به صورت اقساطی و با عمل به تعهدات ارایه دهند، به اندازه انگشتان یک دست هم نیستند.

از طرفی وضعیت اقتصادی به گونه‌ای نیست که شما هر روز بتوانید ماشین عوض کنید، یا به سراغ خودروهای پر استهلاک، پر مصرف ولو ارزان قیمت برویدچون هر روزتان را باید در تعمیرگاه و پمپ بنزین بگذرانید.

از این رو با شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت این فرصت را دارید که یک خودرو درجه یک خارجی سوار شوید، که به طرز منطقی مانع صرف هزینه‌های جانبی برای شما شود.

اوضاع و احوال اقتصادی حاکم بر کشور به گونه ای است که تنها با استفاده از طرح‌های اقساطی می‌توان تصمیمات مالی بزرگ گرفتتورم افسار گسیخته و کاهش ارزش پول سبب میشود تا تمام درآمد صرف مایحتاج اولیه زندگی شود و پول درشتی برای خرید زمین، ملک و ماشین در دست اکثر مردم نباشد.

در چنین شرایطی تنها خرید اقساطی است که می‌تواند موجب رفاه معیشتی شود، اما واقعیت این است تعداد مجموعه‌هایی که به فکر مشتری باشند و معاملاتی برد برد را مدیریت کنند بسیار محدود است.

با این وجود سایا خودرو به لطف اعتبار چندین و چند ساله و اعتماد مشتریان، امروزه به معتبرترین مرکز فروش قسطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی تبدیل شده است و شما برای خرید اقساطی پژو پارس تیو فایو گرفته تا پراید، ساینا، ال نود، دیگنیتی، فیدلیتی و حتی هیوندای، می‌توانید روی آن حساب کنید.

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت 7

کلام آخر

برای شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت از سایا خودرو کافی است با تماس با مراکز فروش این مجموعه از قیمت روز این خودرو و جزییات طرح مطلع شوید و نیز این امکان برای شما وجود دارد که از مشاوران متخصص سایاخودرو مشاوره رایگان پیش از خرید دریافت کنید.

برای شرکت در طرح و دریافت اطلاعات، همین الان تماس بگیرید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi