یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش امپراتوری رسانه در بایکوت سلام فرمانده/یک تصمیم مهم بعد از سریال آوای باران

به گزارش کرونا از یاسوج همایش بزرگ عفاف و حجاب با حضور پر شور بانوان شهر یاسوج از میدان هفت تیر تا مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد. در این مراسم الهام چرخنده به عنوان میهمان ویژه همایش گفت: ۹ سال به دلیل سلام به ولایتم بایکوت شدم، بعد از آوای باران و شخصیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77890
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

تلاش امپراتوری رسانه در بایکوت سلام فرمانده/یک تصمیم مهم بعد از سریال آوای باران

به گزارش کرونا از یاسوج همایش بزرگ عفاف و حجاب با حضور پر شور بانوان شهر یاسوج از میدان هفت تیر تا مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد.

در این مراسم الهام چرخنده به عنوان میهمان ویژه همایش گفت: ۹ سال به دلیل سلام به ولایتم بایکوت شدم، بعد از آوای باران و شخصیت زیور در نوروز ۹۳ یک تصمیم مهم برای زندگی گرفتم و برای کشف واقعیت به هند سفر کردم، در این سفر با موضوعات بسیار جالبی برخورد داشتم.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: به من تهمت‌های زیادی زدند در همان سال در کنار حرم حضرت فاطمه (س) حجاب را انتخاب کردم و قسم خوردم تا زمانی زنده ام آن را نگه دارم، ۹ سال بایکوت شدم و خادم الحرم شدم خادم علی ابن موسی الرضا ، حضرت معصومه و اولین خادم ایرانی در حرم حضرت عباس شدم.

وی بیان کرد: انگشتری به من هدیه داده شد سنگ حرم ابا عبدالله الحسین بود به دیدار حضرت آقا رفتم انگشتر را با خودم بردم، پلک نمی زدم که لحظه ای دیدنشان را از دست ندهم، نمی دانم چه گفتم فقط می دانم تا خانه گریه کردم در حالی که از همه جا بایکوت شدم ایشان من را به حضور طلبیدند. 

چرخنده ادامه داد: سه روز بعد مجددا من را به بیت رهبری دعوت کردند و قرآنی از طرف رهبر به من هدیه دادند نوشته بودند صراحت و شجاعتت را ستایش می کنم و برای ادامه راهم دعا کرده بودند.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: عزت دست خداست امپراتوری رسانه تا جایی پیش رفته که برای بایکوت سرود سلام فرمانده اینگونه تلاش می کنند‌، تاریخ تکرار می شود غدیر ادامه دارد رسانه با مولا و فاتح خیبر چه کرد، وقتی شهید شد مردم گفتند مگر علی نماز می خواند، من شیعه امیر المومنین هستم و خم نمی شوم، اگر در کربلا بودی آن طرف میدان اسب و طلا می دادند با حسین می ماندی یا می رفتی ، به ولای علی می ماندم.

کارگاه آموزش فیلم سازی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود
دنبال کنید

وی گفت: ۴ روز قبل از کربلا آمده ام به دیاری آمده ام که همه شیعه هستند به شهر زیبای یاسوج سفر کرده ام و از همین جا فریاد می زنم سلام آقا جان.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi