یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت جبران خسارات وارده به مزارع پرورش میگو سایه خوش هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با بیان اینکه زلزله اخیر به سرمایه‌گذاران پرورش میگو در سایت سایه خوش ضررهای فراوانی وارد کرده است، گفت: همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران پرورش ماهی در قفس و واگذاری اختیارات صدور مجوز صیادی به استان باید اجرایی شود تا حوزه‌ی شیلات در جنوب کشور رونق بیشتری یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77849
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

ضرورت جبران خسارات وارده به مزارع پرورش میگو سایه خوش هرمزگان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر با سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرادی در این دیدار بر ضرورت جبران خسارات کشاورزان استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: سیل، زلزله و آفت‌های مختلف ضررهای بسیاری را به کشاوزان وارد کرده است که باید در راستای حمایت از امنیت غذایی کشور، از این قشر حمایت صورت گیرد.

وی ایجاد سدهای آبخیزداری در هرمزگان را از مطالبات جدی مردم منطقه خواند و افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید زیرساخت‌های توسعه‌ کشاورزی در هرمزگان را بیشتر مدنظر قرار دهد چراکه مردم ولایتمدار این استان انتظارات بیشتری از دولت جدید دارند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ساماندهی موج‌شکن‌های صیادی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: زلزله اخیر به سرمایه‌گذاران پرورش میگو در سایت سایه خوش ضررهای فراوانی وارد کرده است، در ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران پرورش ماهی در قفس و واگذاری اختیارات صدور مجوز صیادی به استان باید اجرایی شود تا حوزه‌ی شیلات در جنوب کشور رونق بیشتری یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان تأمین اعتبارات جهت بهسازی جاده‌های بین مزارع را موضوعی مهم در راستای ارتقا بهره‌وری باغات و مزارع هرمزگان خواند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi