شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت رئیس جمهور با تبدیل قطار حومه ای ورامین به مترو/ دستور رئیس جمهور جهت تامین اعتبار بیمارستان در حال ساخت پیشوا

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: سفر رئیس جمهور به حوزه انتخابیه دستاوردهای مطلوبی در پی داشت که مهترین آنها موافقت رئیس جمهور با تبدیل قطار حومه ای ورامین به مترو بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77846
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

موافقت رئیس جمهور با تبدیل قطار حومه ای ورامین به مترو/ دستور رئیس جمهور جهت تامین اعتبار بیمارستان در حال ساخت پیشوا

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به ورامین، پیشوا و قرچک اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهوری سفری بسیار تاثیرگذار و تعین کننده بود چرا که بسیاری از گره های کوری که ما در پروژه های عمرانی داشتیم با حضورشان باز شد.

وی افزود: بحث تبدیل قطار حومه ای ورامین به مترو بوده است که یکی از خواسته های دیرینه مردم بود و در واقع پروژه ۱۷ ساله ای بوده است که با حضور رئیس جمهور به انجام رسید و موافقت خود را با این اقدام اعلام کردند و قطعا دنبال خواهد شد تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس عنوان کرد: در موضوع بهداشت و درمان هم پروژه بیمارستانی پیشوا بود که اعتبار آن نیز در این سفر گنجانده شد و وزیر بهداشت هم قول دادند این بیمارستان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

نوش آبادی بیان کرد: از موارد دیگری که در سفر روزهای گذشته رئیس جمهور به حوزه انتخابیه پیگیری شد موضوع فرمانداری ویژه ورامین بود که حدود ۱۵ سال پیش مصوب اما ابلاغ نشد بود که دولت این موضوع را مجددا احیا و آن را ابلاغ کرد و پس از آن نیز بایستی منطقه از امکانات و منافع آن برخوردار شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: در حوزه ورزش هم استادیوم قرچک بود که رئیس جمهور دستوراتی نیز در این رابطه دادند همچنین برای پروژه نیمه کاره  آب و فاضلاب قرچک و ورامین هم اعتبار در نظر گرفته شد و در مجموع سفر پرباری بود./

زمینه برای توسعه روز افزون هشترود مهیا است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi