سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات باشگاه نفت مسجد سلیمان مورد بررسی قرار گرفت / مقدمات احداث دانشکده پرستاری در مسجد سلیمان فراهم شد

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از مرتفع نمودن نیازهاى مقدماتى براى راه اندازی دانشکده پزشکی و جزئیات حل مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77837
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

مشکلات باشگاه نفت مسجد سلیمان مورد بررسی قرار گرفت / مقدمات احداث دانشکده پرستاری در مسجد سلیمان فراهم شد

علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به  ادامه پیگیری های مستمر جهت راه اندازی دانشکده پزشکی در مسجدسلیمان گفت: طی جلساتی که با هیأتی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،در مسجدسلیمان داشتیم، مقرر شد فضای آموزشی توسط بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و ۲۲ بهمن و بیمارستان شرکت نفت؛ کلاس‌های آموزشی و آزمایشگاه توسط دانشگاه آزاد فراهم شود. همچنین واگذاری پنج هکتار زمین از سوی فرمانداری برای ساخت و سازهای آینده و تعمیرات اساسی مجتمع عالی سلامت، توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

جزئیات حل مشکلات  تیم‌های نفت و باشگاه نفت مسجدسلیمان موردی بررسی قرار گرفت

نماینده مردم  مسجدسلیمان، لالی، هفتکل، اندیکا در ادامه با بیان برگزاری جلساتی با مدیران عامل نفت و باشگاه نفت مسجدسلیمان؛اظهار کرد: در خصوص آخرین وضعیت و عملکرد تیم در لیگ فصل گفتگو شد و ضمن مرورى بر نقاط قوت و ضعف، برای ادامه فعالیت تیم و چگونگى آن به نحوى متفاوت تر از قبل اعلام آمادگى شد. از دیگر محورهاى گفتگو ساماندهی قراردادها، ضرورت تقویت تیم‌های پایه، اولویت دادن به بازیکنان و کادر مربیان بومی، ارتباط با باشگاه های ورزشی و بهره گیری از این فرصت برای تقویت زیر ساخت های ورزشی و ساختار سازمانی باشگاه بود که در دستور کار قرار گرفت.

دیدار با دبیر اجرایی دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان

نماینده مردم در مجلس یازدهم در دیدار با دبیر اجرایی دفتر نمایندگی، در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث پارک موزه دفاع مقدس در محل یادمان شهدای گمنام، یادآور شد: ضمن پیگیری در مورد طرح تهیه شده در این خصوص بر گسترش و لحاظ نمودن اماکن تفریحی، تبلیغی و فازبندی مراحل ساخت پارک موزه تأکید نموده و خبر دادند که همکاری با هیأت امنا و بهره گیری از ظرفیت و امکانات شهرستان  تا حصول نتیجه ادامه دارد.

مشکلات جامعه ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خبر از ورود هیأت عالی بنیاد شهید کشور به شهرستان مسجدسلیمان و حوزه انتخابیه داد، که ضمن برگزاری جلسه‌ای چند ساعته با تعدادی از نمایندگان جامعه ایثارگران خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد مشکلات این عزیزان و خانواده آنها مورد رسیدگی قرار بگیرد. همچنین نشست‌های جداگانه‌ای با سرپرست شهرداری مسجدسلیمان و رئیس شورای شهر اسلامی تشکیل شد که در این نشست‌ها موضوعات مهم درون شهری و مسائل مربوط به شورای اسلامی و شهرداری مورد رسیدگی و تبادل نظر قرار گرفت./

پایان پیام

لزوم توجه ویژه به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi