شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های اهر و هریس اختصاص یافت

نماینده مردم اهر وهریس در مجلس از اختصاص ۷۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های حوزه انتخابیه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77822
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

۷۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های اهر و هریس اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در اهر گفت: در نشستی که با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور صورت گرفت مباحثی پیرامون ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی، بهسازی و آسفالت‌ریزی و همچنین خط‌کشی جاده‌ها مطرح و دستورات لازم جهت تأمین اعتبار این طرح‌ها اخذ گردید.

وی بابیان اینکه توسعه جاده‌های مواصلاتی شاه‌کلید رونق اقتصادی و گردشگری منطقه محسوب می‌شود افزود: راه‌های ارتباطی ایمن و استاندارد از مؤلفه‌های اصلی دستیابی به توسعه و از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان‌های اهر و هریس است که با جدیت پیگیر حل این مشکلات هستیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: تکمیل پروژه نیمه‌تمام روشنایی گردنه سامبران با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت‌ریزی محورهای مواصلاتی شهرستان اهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، خط‌کشی راه‌ها با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی شهرستان اهر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال؛ در اسرع وقت انجام می‌شود.

محرم زاده از اخذ دستور جداگانه برای بهسازی جاده‌های شهرستان هریس خبر داد و گفت: در این راستا برای آسفالت شهر زرنق ۱۵۰ میلیارد ریال، تعریض پل محور هریس به مشگین شهر ۳۰ میلیارد ریال، آسفالت جاده اصلی بخشایش به کرد کندی ۱۵۰ میلیارد ریال و خط‌کشی جاده‌های شهرستان هریس ۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی و دستور آن اخذ شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهسازی راه‌های روستایی نیز برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده و در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد شروع به کار عملیات راه‌سازی و آسفالت‌ریزی در روستاها خواهیم بود./

مدیران دستگاه های تابعه از حداکثر اختیارات خود برای کمک به مردم استفاده کنند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi