شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان‌ها

به گزارش کرونا از پردیس ساختمان جدید دادگستری شهرستان پردیس صبح امروز در محل فاز ۴ این شهر و در خیابان دانشگاه علوم شناختی با حضور علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران،  شاهرخ جلیلیان معاون امور مالی قوه قضائیه،  داراب رحمتی معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل، امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77777
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کرونا :

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان‌ها

به گزارش کرونا از پردیس ساختمان جدید دادگستری شهرستان پردیس صبح امروز در محل فاز ۴ این شهر و در خیابان دانشگاه علوم شناختی با حضور علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران،  شاهرخ جلیلیان معاون امور مالی قوه قضائیه،  داراب رحمتی معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل، امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار، شهرداران و سایر رؤسای ادارات افتتاح شد‌.

علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح این ساختمان و جدا شدن دادگستری از دادستانی پردیس، اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم ساختمان دادگستری را برای تسهیل در امورات مردم و با حضور مسوولان شهرستان افتتاح کنیم.

وی گفت: این ساختمان با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع و ساختمان آن با مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته و امروز به بهره برداری رسید.

القاصی مهر افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز و پس از پنج سال به اتمام رسید اما در دوره جدید ریاست قوه قضاییه و با حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و دستور ویژه‌ای که نسبت به این شهرستان داشتند، این ساختمان پس از ۸ ماه کار شبانه روزی تکمیل شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: اعتبارات ساخت این بنا ۱۲ و نیم میلیارد تومان بوده که عمدتا از محل اعتباراتی بوده که در اختیار شخص رئیس قوه قضاییه قرار داشته و تماما از این محل پرداخت شده است.

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان‌ها 3

وی با اشاره به عنایت ویژه رئیس قوه نسبت به پردیس ابراز کرد: هدف ما در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه این است که تمام امورات مردم در زمان، فضا و کیفیت بالاتر و مناسبتر انجام شود و امیدواریم با تلاش‌ها و اهتمام ویژه‌ای که همکاران ما در این شهرستان دارند امورات مردم در مجموعه قضایی به بهترین نحو انجام شود.

روز پر کار اورژانس ۱۱۵ در دهدشت/ از تصادف زنجیره‌ای با ۵ مصدوم تا کشته و زخمی شدن ۱۰ نفر
دنبال کنید

القاصی مهر در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد مساله ورود جدی و قاطع به ساخت و سازهای غیرمجاز، تغییر کاربری‌های بدون مجوز و بناهایی که در بستر رودخانه ها ساخته شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: در بسیاری از شهرستانهای استان تهران با تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم، ستاد مبارزه با زمین خواری و شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی مساله تغییر کاربری ها و تصرفات غیرمجاز را در دستور کار جدی قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: در پردیس نیز تاکید داشتیم مواردی که اتفاق افتاده مانند ساخت و سازهای غیرمجاز، بناهای ساخته شده و تصرفات را در جلسات شورای تامین مطرح و با هماهنگی‌های لازم نسبت به قلع و قم بناها و تصرفات غیرمجاز اقدام شود و تلاش شود تا در آینده نیز از ساخت و سازهای جدید جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi