شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴ اقامتگاه بوم‌گردی عشایری در جشنواره کوچ یاسوج راه‌اندازی شد

به گزارش کرونا از یاسوج، فرشید کرمی اظهار کرد:  معرفی آداب و رسوم زندگی عشایری با هدف جذب گردشگر و سرمایه گذار از مهم ترین اهداف راه اندازی این اقامتگاه‌های بوم‌گردی بوده است. سرپرست معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:  این اقامتگاه غذاهای محلی و سنتی عشایر کهگیلویه و بویراحمد پخت می شود که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77771
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

۴  اقامتگاه بوم‌گردی عشایری در جشنواره کوچ یاسوج راه‌اندازی شد

به گزارش کرونا از یاسوج، فرشید کرمی اظهار کرد:  معرفی آداب و رسوم زندگی عشایری با هدف جذب گردشگر و سرمایه گذار از مهم ترین اهداف راه اندازی این اقامتگاه‌های بوم‌گردی بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:  این اقامتگاه غذاهای محلی و سنتی عشایر کهگیلویه و بویراحمد پخت می شود که مورد استقبال تعداد زیادی از بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

کرمی ادامه داد: گردشگری عشایری یکی از ظرفیت‌های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند معرفی بصورت ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: برگزاری ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین کوچ نقش بسزایی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری از جمله گردشگری عشایری این استان دارد.

سرپرست معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین کوچ از ۱۹تیرماه ۱۴۰۱در یاسوج افتتاح شده و تا ۲۳تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi