یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۸۷ پرونده تخلف صنفی در بوشهر تشکیل شد

به گزارش کرونا از بوشهر، مهدی صفوی امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با تخلفات واحد‌های صنفی در استان بوشهر بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر بر بازار نظارت می‌کنند و گشت‌های مشترک نیز با دیگر نهاد‌های مرتبط انجام می‌شود.   مدیرکل صنعت، معدن و تجارت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77768
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

۵۸۷ پرونده تخلف صنفی در بوشهر تشکیل شد

به گزارش کرونا از بوشهر، مهدی صفوی امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با تخلفات واحد‌های صنفی در استان بوشهر بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر بر بازار نظارت می‌کنند و گشت‌های مشترک نیز با دیگر نهاد‌های مرتبط انجام می‌شود.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: سه ماه امسال ۳۱ هزار و۶۵۳ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحد‌های صنفی در استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل بیش از هزار و ۶۰۰ پرونده تخلف شده است.
 
وی ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار پرونده‌های تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات صنفی به ارزش ۳۴ میلیارد و۴۷۷ میلیون ریال تشکیل شده است.
 
صفوی بیان کرد: همچنین در سه ماه امسال ۶۵۲ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که ۵۸۷ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال شده است.
 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت بوشهر عنوان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی، به صورت دوره‌ای برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
 
وی افزود: موارد مشاهده شده در اجرای بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات بیشتر شامل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت بر روی کالاها، صادر نکردن فاکتور فروش و رعایت نکردن موارد بهداشتی بوده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرنوع تخلفات اقتصادی در حوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

آسمان مازندران دوشنبه‌شب بارانی می‌شود
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi