شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی مدیریت پسماند روستاها در گچساران برگزارشد

به گزارش کرونا از گچساران علی محمد آقایی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مواد زاید جهت دهیاران ۴۵ گانه بخشداری مرکزی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به نیاز و فوریت موضوع مدیریت پسماند در روستاها کارگاه آموزشی مدیریت مواد زاید با همکاری محیط زیست در سالن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77747
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

کارگاه آموزشی مدیریت پسماند روستاها در گچساران برگزارشد

به گزارش کرونا از گچساران علی محمد آقایی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مواد زاید جهت دهیاران ۴۵ گانه بخشداری مرکزی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به نیاز و فوریت موضوع مدیریت پسماند در روستاها کارگاه آموزشی مدیریت مواد زاید با همکاری محیط زیست در سالن آموزش شبکه بهداشت ودرمان شهرستان با حضور دهیاران و پرسنل بخشداری برگزار شد.

کارگاه آموزشی مدیریت پسماند روستاها در گچساران برگزارشد 4

وی بیان کرد: سرفصل های آموزشی این کارگاه اعم از مبانی محیط زیست- قوانین ملی و بین المللی مرتبط با مدیریت مواد زاید -عناصر موظف در مدیریت مواد زاید بوده است.

کارگاه آموزشی مدیریت پسماند روستاها در گچساران برگزارشد 5

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه یکی از جنبه های توسعه یافتگی افزایش معیار حفظ محیط زیست و نحوه مدیریت پسماند است، تصریح کرد: رشد شاخص محیط زیست نیز مانند سایر شاخص های توسعه یافتگی در شهرستان افزایش یابد واین امر با آموزش و فرهنگ سازی امکان پذیر می شود.

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه یکی از ضروری ترین محور های توسعه پایدار ،مدیریت پسماند است، خاطرنشان کرد: تولید پسماند از اوامر اجتناب ناپذیر در زندگی انسانها است .

آقایی بیان کرد: در صورت عدم مدیریت صحیح این مقوله بسیار وسیع و متغیر ، تخریب محیط زیست قطعی خواهد بود.

وی افزود: مدیریت چنین موضوعی راهی جز فرماندهی صحیح و تدوین برنامه راهبردی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی گچساران ادامه داد: آموزش و فرهنگ سازی جهت متولیان امر در شهر و روستاها بخشی از برنامه راهبردی این پروسه مهم بوده که با برگزاری دوره های آموزشی کاربردی محیط زیست ایده آل محقق می شود.

انتقاد امام جمعه یاسوج از وضعیت 2 سد/ توضیحات استاندار و دستور وزیر کشور
دنبال کنید

وی گفت: جا دارد از همکاری محیط زیست استان و شهرستان، شبکه بهداشت ودرمان گچساران در راستای برگزاری این کارگاه تقدیر و تشکر کرد.

با همکاری سازمان محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره محیط زیست شهرستان گچساران «کارگاه آموزشی» مدیریت مواد زاید جهت دهیاران ۴۵ گانه بخشداری مرکزی گچساران برگزار گردید.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi