یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

«حجاب» غیرت ایرانی است و دشمن درصدد گرفتن این غیرت از ملت است/ «حجاب» همچون موشکی بر قلب استکبار است

به گزارش کرونا از گرگان، علی ملک شاهکوهی امروز در رزمایش جامعه فاطمی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پارک شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حجاب غیرت ایرانی است و دشمن در تلاش است که این غیرت را از ملت ایران بگیرد. وی با اشاره به اینکه امروز کشور ایران در اوج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77744
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

«حجاب» غیرت ایرانی است و دشمن درصدد گرفتن این غیرت از ملت است/ «حجاب» همچون موشکی بر قلب استکبار است

به گزارش کرونا از گرگان، علی ملک شاهکوهی امروز در رزمایش جامعه فاطمی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پارک شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حجاب غیرت ایرانی است و دشمن در تلاش است که این غیرت را از ملت ایران بگیرد.

«حجاب» غیرت ایرانی است و دشمن درصدد گرفتن این غیرت از ملت است/ «حجاب» همچون موشکی بر قلب استکبار است 6

وی با اشاره به اینکه امروز کشور ایران در اوج قدرت است، تصریح کرد: همانگونه که امام پیش‌بینی کرده بودند سقوط شرق را دیدیم و صدای شکستن استخوان های اسرائیل را می‌شنویم حضرت آقا پیش‌بینی کرده بودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید این شکوفایی اسلام است.

* حضور بانوان در رزمایش جامعه فاطمی به مثابه موشکی است که بر قلب اسرائیل و استکبار جهانی فرود می آید

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حضور بانوان در رزمایش جامعه فاطمی به مثابه موشکی است که بر قلب اسرائیل و استکبار جهانی فرود می آید، ابراز کرد: دشمنان نمی‌توانند این صحنه‌ها را ببیند بیایید همین جا قول دهیم که هر کدام از ما سرباز امام زمان (عج) باشیم و امام خود را ناظر و حاضر ببینیم.

«حجاب» غیرت ایرانی است و دشمن درصدد گرفتن این غیرت از ملت است/ «حجاب» همچون موشکی بر قلب استکبار است 7

 

«حجاب» غیرت ایرانی است و دشمن درصدد گرفتن این غیرت از ملت است/ «حجاب» همچون موشکی بر قلب استکبار است 8

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فقط مختص هفته عفاف و حجاب نیست، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های عفاف و حجاب فقط مختص این هفته نیست بلکه باید همواره حجاب و عفاف مورد تاکید قرار گیرد همانگونه که زنان و بانوان ما همواره در طول انقلاب اسلامی این امر را ثابت کردند که پای دین، انقلاب و حجاب ایستاده‌اند.

وی افزود: دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای سعی دارند که بگویند چادر از سر بانوان ایرانی رفته است بی‌بندو باری و کشف حجاب در ایران ایجاد شده است همان طور که می‌بینید کم نیستند افرادی که حجاب دارند شاید چند نفر با بدحجاب در جامعه حاضر شوند اما نمی‌توان این اقلیت را به پای جامعه گذاشت.

افتتاح واحد اسقاط و بازیافت انواع خودرو و موتور سیکلت در گچساران
دنبال کنید

* دشمن از شنیدن سرود«سلام فرمانده» دیوانه و خشمگین شده است/ ایران به اقتدار بسیار بالایی در منطقه دست پیدا کرده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن از شنیدن سرود«سلام فرمانده» دیوانه و خشمگین شده است، اظهار کرد: ببینید یک سرود چه اثری بر روان استکبار می‌گذارد چه کسی فکر می‌کرد سرود«سلام فرمانده» که از یک روستای کوچک آغاز شد این‌چنین در کشورهای مختلف پخش شود و دشمن را دیوانه و خشمگین کند.

«حجاب» غیرت ایرانی است و دشمن درصدد گرفتن این غیرت از ملت است/ «حجاب» همچون موشکی بر قلب استکبار است 9

ملک‌شاهکوهی ابراز کرد: کسی به اجبار در این مراسم نیامده است در تمامی رزمایش‌ها و تجمعات بزرگی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اگر نگاه کنیم می‌بینیم قریب به اتفاق بانوان هستند آمریکا و اسرائیل و دشمنان قسم خورده چشم دیدن این صحنه‌ها را ندارند و نمی‌توانند ببینند که بانوان ما با افتخار چادر را برگزیده است «ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» زیرا نظام ما مقتدرانه در مقابل تمام یاوه‌گویی‌های شما ایستاده است.

وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه یادآور شد: امروز می‌بینیم که کشور قدرتمند روسیه پهپادهای جمهوری اسلامی ایران را خریداری می‌کند این یعنی قدرت و اقتدار ایران است ما امروز به اقتدار بسیار بالایی رسیدیم و هر سال نسبت به سال گذشته مقتدرتر و قوی‌تر می‌شویم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان قدرت ایران را از معجزات الهی خواند و ابراز کرد: دشمن از هر حربه‌ای برای سرنگونی انقلاب اسلامی ایران استفاده کرد اما به حول و قوه الهی تمام سناریو و طراحی دشمن نقش بر آب شد و این سقوط برای کشور خودشان در حال اتفاق است.

انتقاد معاون عمرانی استاندار از شهرداران/ اعتبارات اختصاص دادیم اما دریغ از یک پروژه عمرانی
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi