جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمین‌خواری به نام آغل گوسفندان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، نواب دانشی معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد به نوعی زمین‌خواری در استان اشاره و اظهار کرد: کاش مسؤولان امور اراضی و منابع طبیعی اکنون در جلسه حضور داشتند تا موضوعی مهم مطرح می‌شد. وی با بیان اینکه یک نوع زمین‌خواری در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77713
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

زمین‌خواری به نام آغل گوسفندان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، نواب دانشی معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد به نوعی زمین‌خواری در استان اشاره و اظهار کرد: کاش مسؤولان امور اراضی و منابع طبیعی اکنون در جلسه حضور داشتند تا موضوعی مهم مطرح می‌شد.

وی با بیان اینکه یک نوع زمین‌خواری در استان ما رایج شده است، گفت: زمین‌هایی را در دل منابع طبیعی به متراژهای ۳۰۰ و ۴۰۰ متر به برخی افراد واگذار می‌کنند تا آغل گوسفندان در آن راه اندازی شود.

معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: متاسفانه این گونه واگذاری‌ها تنها منجر به زمین خواری می‌شود و اکنون در استان ما با نام آغل گوسفندان زمین‌خواری انجام می‌شود.

دانشی سپس با بیان اینکه دوستان گردشگری توضیح دهند آیا طبق طرح جامع گردشگری درخواست‌هایی که داده شده ضرورت دارد یا خیر، عنوان کرد: باید مراقب بود که برخی با ترفند آغل گوسفندان و برخی هم با ترفند طرح‌های گردشگری در حال زمین خواری هستند.

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در این نشست با انتقاد شدید از مدیرانی که در جلسات حضور پیدا نمی‌کند، یادآور شد: چرا باید در نشست مهمی مانند؛کمیسیون امور زیربنایی که تصمیمات مهمی در آن گرفته می‌شود مسؤولان شرکت نداشته باشند تا بتوانیم برای استان تصمیم‌گیری کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعاً با چنین مدیرانی برخورد قاطع خواهیم کرد، گفت: باید اصول مدیریتی مد نظر مدیران قرار گیرد که یکی از آنها حضور به موقع در جلسات و نشست‌های مهم استانی است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi