دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیر رایگان برای آسفالت معابر ناحیه صنعتی نیر اختصاص یافت

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و در مجلس در بازدید از شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی نیر از اختصاص قیر رایگان برای آسفالت معابر این مناطق خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77709
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

قیر رایگان برای آسفالت معابر ناحیه صنعتی نیر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی نیر از اختصاص قیر رایگان برای آسفالت معابر این مناطق خبر داد و گفت: معابر ناحیه صنعتی نیر تا شهریورماه سال‌جاری آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به وجود زمین‌های خالی در این ۲ شهرک، افزود: بازبینی لازم از سوی مسؤولان ذی‌ربط در خصوص تعیین تکلیف زمین‌های خالی صورت گیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: ضروری است اشخاصی که نمی‌توانند کارخانه و واحد تولیدی را احداث کنند، خلع ید شده و زمین مورد نظر برای ایجاد واحدهای صنعتی به دیگر متقاضیان واگذار شود.

بدری ادامه داد: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی تامین مواد اولیه است که در هفته‌های آتی در جلسه کمیسیون جهش تولید، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را مطرح خواهم کرد.

وی در خصوص تامین تسهیلات سرمایه در گردش برخی از واحدهای تولیدی گفت: با تلاش مسؤولان استانی، مشکل این واحدها مرتفع خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi