یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمین چمن هاکی در فیروزآباد باید احداث شود

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس با اشاره به سفر رئیس فدراسیون هاکی به این شهرستان، گفت: از فدراسیون ورزش هاکی انتظار می‌رود زمین چمن هاکی در این شهرستان احداث، تا زمینه تشویق، توسعه و رشد جوانان در این ورزش در این منطقه فراهم شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77703
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

زمین چمن هاکی در فیروزآباد باید احداث شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی کشور در سفر به شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: ورزش همیشه مظلوم بوده اما حضور رئیس فراکسیون ورزش و این انتخاب به جا از سوی مردم این شهرستان  موجب شده که خدمات موثری به ورزش کشور ارائه و با اختصاص اعتبار به ورزش، ورزشکاران و ورزش دوستان را امیدوار کرده است.

وی افزود: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان فیروزآبادی و شناسایی استعدادهای ورزشی این رشته تلاش خواهیم کرد نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشیم و تا حد توان امکانات لازم در این رشته در شهرستان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با بررسی بیشتر زمین چمن تخصصی هاکی در مجموعه انقلاب فیروزآباد احداث شود تا بتوانیم جهت برگزاری کمپ تیم ملی نیز مورد استفاده قرار دهیم. 

رئیس فدراسیون هاکی از برگزاری دوره های مربیگری هاکی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و و با تعدادی از مربیان و هاکی بازان به گفت وگو پرداخت.

در ادامه نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند، بیان داشت: نگاه رئیس فدراسیون هاکی کشور به ورزش مثبت بوده و تا حد توان در این رشته شهرستان فیروزآباد بعنوان قطب هاکی استان فارس را حمایت کرده است.

وی افزود: شهرستان حدود ۱۲۵ هزار نفری فیروزآباد به لحاظ زیرساخت ورزش هاکی شرایط مناسبی ندارد و باید حمایت شود.

محمد مهدی فروردین ادامه داد: از فدراسیون ورزش هاکی انتظار می رود زمین چمن هاکی در این شهرستان احداث، تا زمینه تشویق، توسعه و رشد جوانان در این ورزش در این منطقه فراهم شود./

سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi