شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل اسکان کارکنان و مشکل فضای سبز مرکز خدمات جامع سلامت ریگ رفع شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت بندر ریگ گفت: مشکل اسکان کارکنان و مشکل فضای سبز مرکز خدمات جامع سلامت ریگ رفع شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77697
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

مشکل اسکان کارکنان و مشکل فضای سبز مرکز خدمات جامع سلامت ریگ رفع شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت بندر ریگ گفت: نظر به اینکه کارکنان مرکز ریگ به محل اسکان مناسب به‌منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی نیاز دارند و این مرکز به جمعیت قابل‌توجهی خدمات ارائه می‌دهد سعی ما بر این است که از محل اعتبارات قانونی که در اختیار نماینده مردم است برای رفع مشکلات این مرکز هزینه شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن بیان قول مساعد به حل مشکل برق مرکز ریگ افزود: رفع مشکل فضای سبز مرکز خدمات جامع سلامت ریگ نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ضمن دریافت آمار وضعیت کرونا در شهر بندر ریگ ادامه داد: با توجه به انجام واکسیناسیون کرونا در این مرکز، اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص تکمیل واکسیناسیون به‌خوبی انجام گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از تلاش و زحمات رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، سرپرست و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت امام محمدباقر (ع) ریگ تقدیر و تشکر کرد./

پایان یپام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi