جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره جشن وصال، ده زوج اهوازی را راهی خانه بخت کرد

به گزارش کرونا از اهواز، مراسم جشن ازدواج ۱۰ زوج جوان به مناسبت بزرگداشت هفته ملی ازدواج و در قالب جشنواره جشن وصال به میزبانی هیئت باب الحوائج(ع) شهرک دانشگاه و همکاری جمعی از سمن‌های فعال منطقه برگزار شد. در همین راستا ، سجاد سیفی روابط عمومی انجمن کوله بار مهربانی که کار اجرایی این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77659
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

کرونا :

جشنواره جشن وصال، ده زوج اهوازی را راهی خانه بخت کرد

به گزارش کرونا از اهواز، مراسم جشن ازدواج ۱۰ زوج جوان به مناسبت بزرگداشت هفته ملی ازدواج و در قالب جشنواره جشن وصال به میزبانی هیئت باب الحوائج(ع) شهرک دانشگاه و همکاری جمعی از سمن‌های فعال منطقه برگزار شد.

در همین راستا ، سجاد سیفی روابط عمومی انجمن کوله بار مهربانی که کار اجرایی این مراسم را بر عهده داشت دراین باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ ازدواج و آسان‌سازی این امر مقدس در بین جوانان است بنابراین سعی کردیم به ساده‌ترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم.

 

جشنواره جشن وصال، ده زوج اهوازی را راهی خانه بخت کرد 4

 

وی تصمیم ازدواج را مهم‌ترین تصمیم زندگی جوان بیان کرد و افزود: ترویج ازدواج آسان و دوری از تجملات را راهی برای پایداری زندگی مشترک است.

این فعال اجتماعی عنوان کرد: ما الگوهای خوبی از سبک زندگی داریم ولی متاسفانه در الگوسازی و آموزش سبک زندگی و بالاخص معرفی سبک زندگی و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) به خوبی عمل نشده است و امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر این مهم تحقق یابد.

 

جشنواره جشن وصال، ده زوج اهوازی را راهی خانه بخت کرد 5

 

سیفی کمک به ازدواج جوانان را بهترین حرکت برای ترویج ازدواج آسان دانست و افزود: هر چند برای این زوج‌ها هدیه و تسهیلاتی در نظر گرفته‌ایم اما برای تامین جهیزیه نوعروسان به مساعدت خیران و افراد نیکوکار نیازمندیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi