جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با وزیر راه و شهرسازی؛ پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه های جاده ای استهبان، نی ریز و بختگان

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: اخیرا دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتم و در این نشست پیگیر تکمیل پروژه های راه و شهرسازی حوزه انتخابیه بودم که در این دیدار نیز قول هایی برای انجام این پروژه ها داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77564
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

نشست با وزیر راه و شهرسازی؛ پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه های جاده ای استهبان، نی ریز و بختگان

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در این نشست پیگیر اخذ مجوز ماده ۲۳ برای جاده نی ریز – هرات معروف به گردنه نقاره خانه بوده ام که مقرر گردید با درخواست صورت گرفته جهت انعقاد قرار داد با پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی پروژه فوق الذکر مجوز ماده ۲۳ اخذ شود.

وی افزود: همچنین در این دیدار پیگیر تکمیل روگذر ورودی شهر نی ریز شدم که در خصوص تسریع در تکمیل این پروژه وزیر راه به صورت تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی استان تماس گرفتند و دستور دادند که جهت انجام این پروژه مطالبات پیمانکار را از ظرفیت تهاتر املاک در بودجه ۱۴۰۱ پرداخت نماید.

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس عنوان کرد: تلاش هایی هم برای اخذ مجوز باند دوم جاده آباده طشک به نریز صورت گرفت تا منابع مالی این پروژه از طریق تهاتر نفت تامین شود لذا مقرر گردید این طرح نیز تعیین تکلیف شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پیگیری های لازم نیز برای تکمیل جاده های ارتباطی فرعی ۳ شهرستان از قبیل بنه کلاغی به بازرگان داراب و رونیز به خزامه هم انجام شد که در این خصوص نیز مقرر گردید پس از بررسی های فنی ۲ پروژه تصمیم گیری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi