پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد محورهای مواصلاتی ریلی و جاده‌ای، رونق اقتصادی با کشورهای همسایه را تسهیل می‌کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: ایجاد محورهای مواصلاتی ریلی و جاده‌ای رونق اقتصادی و مبالادت تجاری با کشورهای همسایه را تسهیل می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77501
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

ایجاد محورهای مواصلاتی ریلی و جاده‌ای، رونق اقتصادی با کشورهای همسایه را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی نماینده مردم همدان و فامنین و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به موقعیت راهبردی همدان در اتصال مرکز به غرب کشور و جایگاه استراتژیک آن در ایجاد خط مواصلاتی به کشورهای همسایه در کنار پروژه‌های ریلی، پروژه‌های جاده‌ای نیز پیگیری شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده، شیعیان همسایه‌های شرقی ایران بعد از زیارت مشهد مقدس راهی عتبات عالیات می‌شوند که محورهای جاده‌ای همدان نیز در این زمینه نیز باید کاملاً مناسب برای این سفرها شوند.

وی تاکید کرد: ایجاد محورهای مواصلاتی ریلی و جاده‌ای رونق اقتصادی و مبالادت تجاری با کشورهای همسایه را تسهیل می‌کند که در این زمینه برنامه داریم.

حاج بابائی خاطرنشان کرد: با توجه به این موارد احداث بزرگراه از فامنین تا میدان فرودگاه در اولویت قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام گرفته ماده ۲۳ این پروژه به تصویب رسیده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi