پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال به بهداشت و درمان کنگاور

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال به بهداشت و درمان کنگاور اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77449
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال به بهداشت و درمان کنگاور

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به پیگیری های انجام شده برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان کنگاور اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده حدود ۹۰۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان کنگاور اختصاص یافت.

وی افزود: حدود ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبار اخذ شده برای احداث کلینیک، رختشورخانه، سردخانه، سی اس آر بیمارستان اختصاص یافت و همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال جهت ساخت مرکز جامع شهری تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس عنوان کرد: دیوارکشی مرکز بهداشت درمانی فش، احداث مرکز جامع سلامت قارلق با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و تعمیر یا تعویض دستگاه امحای پسماند بیمارستان از جمله اقداماتی است که برای شبکه بهداشت و درمان کنگاور انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از دیگر موارد انجام شده می توان به اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات هیات امنای دانشگاه جهت رفع کمبودهای تجهیزات پزشکی بوده است همچنین اختصاص ۳ میلیارد ریال برای نصب دوربین های مداربسته و ۵ میلیارد ریال برای تعمیر تصفیه خانه بیمارستان و مشکلات سیستم سرمایشی در نظر گرفته شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi