جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وضعیت محیط‌بانان بوشهری پایدار است

به گزارش کرونا، دکتر حسن ملکی‌زاده روز جمعه اظهار کرد: محمد رضا زارعی  ۳۲ ساله حدود ساعت ۴ صبح به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل می‌شود؛  وی به خاطر شدت جراحات، به اتاق عمل این مرکز درمانی منتقل می‌شود و از سوی دکتر تقی پور متخصص جراح عمومی تا حدود ساعت ۱۱ صبح مورد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77353
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

کرونا :

وضعیت محیط‌بانان بوشهری پایدار است

به گزارش کرونا، دکتر حسن ملکی‌زاده روز جمعه اظهار کرد: محمد رضا زارعی  ۳۲ ساله حدود ساعت ۴ صبح به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل می‌شود؛  وی به خاطر شدت جراحات، به اتاق عمل این مرکز درمانی منتقل می‌شود و از سوی دکتر تقی پور متخصص جراح عمومی تا حدود ساعت ۱۱ صبح مورد عمل جراحی قرار می‌گرفت.  

وی اضافه کرد: در این عمل جراحی سنگین و طولانی یک تیر ساچمه‌ای از گردن، یک تیر از سینه و چند  تیر نیز از شکم ایشان خارج شده که پس از عمل جراحی، وی را بخش به آی سی یو منتقل می‌کنند.  

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر بیان کرد: محمد رضا زارعی هم‌اکنون نیمه هوشیاری  است و از طریق ماسک، اکسیژن دریافت می‌کند و به عبارتی وضعیتش پایدار است.  

ملکی‌زاده در خصوص محیط بان دوم نیز گفت: نفر دوم اصغر اسماعیلی  ۲۵ ساله که از ناحیه  مچ دست چپ مورد اصابت تیر قرار گرفته بود، مورد مشاوره دکتر سارجلو متخصص جراح ارتوپد بیمارستان کنگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: دست وی حس و حرکت دارد و بنا به تشخیص جراح ارتوپد برایش سونوگرافی داپلر (عروق) تجویز شده است و بر اساس نتیجه این سونو برای ادامه درمان و مداوا در این مرکز  درمانی یا اعزام به مراکز دیگر، تصمیم گیری خواهد شد.  

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اصغر اسماعیلی هم اکنون شرایط جسمی خوبی دارد و در بخش بستری اورژانس بیمارستان کنگان بستری است.

ملکی‌زاده شمن توصیه ویژه به رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برای کارهای درمانی لازم گفت: تا آخرین مراحل درمانی این دو محیط بان به صورت ویژه پیگیری‌ها و کارهای درمانی بر روی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi