یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت عزم جدی مسئولان برای حمایت راسخ از نظام تعلیم و تربیت/ مشکلات مدارس بخش کوهین روی میز بررسی و پیگیری

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر ضرورت عزم جدی مسئولان برای حمایت راسخ از نظام تعلیم و تربیت، گفت: مدارس تربیت کننده آینده سازان کشور هستند از این رو جایگاه رفیعی در پرورش دانش‌آموزان دارند و باید این جایگاه تقویت شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77305
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

ضرورت عزم جدی مسئولان برای حمایت راسخ از نظام تعلیم و تربیت/ مشکلات مدارس بخش کوهین روی میز بررسی و پیگیری

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان قزوین با محوریت بررسی و پیگیری مشکلات مدارس بخش کوهین برگزار شد.

در این نشست تخصصی جمعی از بزرگان و معتمدان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان بخش کوهین به تشریح مشکلات موجود در سطح مدارس این بخش از جمله ضرورت افزایش امکانات آموزشی و استفاده از معلمان باتجربه و کارآمد، توجه ویژه به مباحث تربیتی و پرورشی، لزوم شاداب سازی فضاهای آموزشی، ضرورت تفکیک جنسیتی مدارس، محرومیت‌‌زدایی از سطح مدارس و حمایت از دانش‌آموزان توانمند و نخبه پرداخته و مدیریت آموزش و پرورش به تشریح اقدامات و راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات پرداختند.

محمدبیگی در این نشست با تاکید بر ضرورت عزم جدی مسئولان برای حمایت راسخ از نظام تعلیم و تربیت، گفت: مدارس تربیت کننده آینده سازان کشور هستند از این رو جایگاه رفیعی در پرورش دانش‌آموزان دارند و باید این جایگاه تقویت شود؛ مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهین باید در تصمیمات و اختصاص اعتبارات به صورت ویژه دیده شود و مطالبه جدی بنده اهتمام جدی برای پیگیری ویژه مشکلات و دغدغه‌های مدارس کوهین است.

به گزارش خانه ملت؛ در این نشست مقرر شد کارگروه ویژه‌ای به منظور پیگیری مباحث مطرح شده در این جلسه و سایر مشکلات مناطق کم برخوردار تشکیل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi