شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارخانه ظروف شیشه‌ای و کارخانه سیمان در گرمی بلاتکلیف مانده است

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس در شورای اداری شهرستان گرمی گفت: کارخانه ظروف شیشه‌ای و همچنین کارخانه سیمان با ظرفیت اشتغالزایی هزار نفر نزدیک به یکسال است که بلاتکلیف مانده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77210
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

کارخانه ظروف شیشه‌ای و کارخانه سیمان در گرمی بلاتکلیف مانده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت و رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی گفت: همه ادارات باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه در دستور کار قرار دهند و بدون منت برای خدمت به مردم زمانبندی و وقت بگذارند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان افزود: اگر به مردم قولی داده می‌شود درست و جانانه باشد و مردم را امروز و فردا نکنید و هر اداره وظیفه خود را برابر قانون انجام دهد.

وی بیان کرد: ادارات برای حل مشکلات مردم بکوشند و آنها را به ادارات دیگر و فرمانداری ارجاع ندهند، در کجای قانون نوشته، وقتی اداره‌ای می‌تواند مشکلات مردم به ویژه افراد سالمند را رسیدگی و حل کند آنها را به فرمانداری ارجاع دهد که این امر به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

اسماعیلی ادامه داد: عملکرد هیچ اداره‌ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی‌ها بایستی با عملکردی هر چه بهتر در راستای شفاف‌سازی اقدامات صورت گرفته بتوانند گزارش کار ادارات را از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس نمایند.

وی با انتقاد و گلایه از اهالی بعضی روستاها نسبت به ایجاد چندین واحد کارخانه در سطح شهرستان گرمی گفت: در شهرستان‌های همجوار برای ایجاد اشتغال مردم زمین‌های خود را در اختیار دولت و سرمایه‌گذار قرار می‌دهند اما هزار متأسفانه در شهرستان ما کارخانه ظروف شیشه‌ای و همچنین کارخانه سیمان با ظرفیت اشتغالزایی هزار نفر نزدیک به یکسال است که بلاتکلیف مانده و منتظر همکاری مردم هستیم./

پایان عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi