چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقاء درمانگاه به پلی کلینیک و ساخت آن با چشم انداز بیمارستان ٣٢ تختخوابه برنامه ریزی شود

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: ارتقاء درمانگاه به پلی کلینیک و ساخت آن با چشم انداز بیمارستان ۳۲ تختخوابه برنامه ریزی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77192
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ارتقاء درمانگاه به پلی کلینیک و ساخت آن با چشم انداز بیمارستان ٣٢ تختخوابه برنامه ریزی شود

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با دکتر موسوی رییس سازمان تأمین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش, این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: رییس سازمان تامین اجتماعی اراده ای بسیار قوی ، همراهی و همدلی بسیار ارزشمندی برای تحقق حقوق بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان قاینات را دارند که الحمدالله با تکیه بر این نگاه عادلانه و اراده جهادی ایشان، حمایت ارزشمند استاندار و معاونان ایشان ، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود: در این دیدار مقرر شد که در راستای ارتقاء درمانگاه به پلی کلینیک و ساخت آن با چشم انداز بیمارستان ٣٢ تختخوابه برنامه ریزی شود که دراین خصوص نیاز به همراهی اداره کل راه ، شورای شهر و شهرداری خواهیم داشت.

اسحاقی ادامه داد: همچنین  در خصوص ساخت پلی کلینیک ، شاهد موانعی بودیم ، الحمدالله راهکارهایی برای رفع این موانع مطرح و توافق ومصوب شد همچنین  درخصوص ساختمان بیمارستان کوثر ،قرار شد درجهت انتقال مالکیت به دانشگاه علوم پزشکی اقدام وتا زمان ساخت بیمارستان ، استفاده وپس از آن به عنوان درمانگاه تامین اجتماعی زیرکوه بهره برداری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi