جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری دزد حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش کرونا از یاسوج سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77153
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

دستگیری دزد حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش کرونا از یاسوج سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق حرفه ای را حین انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه متهم به ۵۰ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان های کهگیلویه، گچساران،چرام و بویراحمد اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

مصطفایی در پایان از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi