سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 8 میلیارد ریال برای تکمیل استخر مهر قوچان

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اختصاص ۸ میلیارد ریال برای تکمیل استخر مهر قوچان تصویب شد تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این استخر باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77135
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

اختصاص 8 میلیارد ریال برای تکمیل استخر مهر قوچان

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به به پیگیری های برای تکمیل استخر مهر قوچان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اختصاص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر مهر قوچان تصویب شد؛ متاسفانه به دلیل کم کاری های گذشته این فضای آبی قابل استفاده نیست و بایستی تعمیر شود.

وی افزود: در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ هم اعتباراتی برای تعمیر این استخر در نظر گرفته شده بود اما به دلیل حجم بالای ایرادات موجود امسال نیز ۸ میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافت تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: این استخر علاوه بر فرسودگی موتورخانه و تاسیسات آن به علت عدم اجرای فنی سقف کاذب در گذشته، اخیرا آهن آلات سقف دچار پوسیدگی شدید شده و در حال ریزش است که پیگیری های برای حل این موضوعات انجام شده است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده چندین مجوز فضای آبی برای بخش خصوصی صادر شده اما این پروژه ها هنوز به بهره برداری نرسیده است که پیگیر ساخت این استخرها نیز هستم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi