چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

امیرآبادی پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و مشکلات آب و برق استان قم را پیگیری کرد

نماینده مردم قم در  مجلس طی برگزاری نشست هایی جداگانه با وزرای  آموزش و پرورش و نیرو، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و مشکلات آب و برق استان قم را پیگیری کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77126
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

امیرآبادی پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و مشکلات آب و برق استان قم را پیگیری کرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نشست احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو برای رسیدگی به مشکلات آب، فاضلاب و برق استان قم برگزار شد.

پیگیری مشکلات آب و برق استان قم در جلسه امیرآبادی با وزیر نیرو

در این نشست که با حضور مدیران استانی در محل دفتر وزیر نیرو برگزار شد، درخواست‌ها و مشکلات آب، فاضلاب و برق استان قم مطرح و پس از بحث و بررسی، محرابیان دستورات لازم را برای رسیدگی صادر کرد.

دستورات وزیر نیرو در حوزه آب و فاضلاب درخصوص تخصیص آب شرب از سرشاخه‌های دز، استفاده از ماده ۵۶ و اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی فاضلاب قم و حل مشکل رینگ کمربندی آب قم صادر شد.

امیرآبادی

همچنین در حوزه برق نیز دستورات لازم جهت ایجاد ۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی از طریق سرمایه‌گذاری، ایجاد یک پست ۴۰۰ برای حل مشکل افت ولتاژ شبکه برق استان قم، تکمیل پست‌های ۶۳ فرهنگیان و معصومیه، حل مشکل افت ولتاژ بخش خلجستان و شهرستان کهک و جمع‌آوری و انتقال دکل‌های فشار قوی برق از شهر قم با مسئولیت برق منطقه تهران ازسوی وزیر نیرو صادر شد.

پیگیری پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نشست امیرآبادی با وزیر آموزش و پرورش

همچنین نشست احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش به منظور بررسی موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اتمام مدارس نیمه کاره و تبدیل وضعیت و استخدام نیروهای خدمتگزار مدارس در استان قم برگزار شد.

اتمام مدارس نیمه کاره استان قم از طریق تامین منابع مالی توسط سازمان نوسازی مدارس و افتتاح آن‌ها تا اول مهرماه، تخصیص حداقل ۶۰ درصد منابع لازم برای تعیین تکلیف استخدام نیروهای خدمتگزار در مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، تامین نیروهای روحانیت برای فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در مدارس، جبران کمبود مدارس با توجه به سرانه و فاصله تراکم جمعیتی استان نسبت به سطح کشور و … ازجمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شد.

بنابراین گزارش، استاندار قم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، رئیس نوسازی مدارس و رئیس خیرین مدرسه ساز از دیگر مسئولان حاضر در این جلسه بودند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi