شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر جذب پزشک متخصص برای بیمارستان خوروبیابانک/ افتتاح بیمارستان نائین در اوایل سال 1402

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس گفت: تلاش هایی صورت گرفته است تا حوزه بهداشت و درمان شهرستان های نائین و خوروبیابانک متحول شود و مردم این دو شهرستان از این بابت مشکلی نداشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77108
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

پیگیر جذب پزشک متخصص برای بیمارستان خوروبیابانک/ افتتاح بیمارستان نائین در اوایل سال 1402

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: شهرستان های نائین و خوروبیابانک از حداقل امکانات بهداشت و درمان برخوردار هستند و این موضوع به لحاظ نیروی انسانی بیش تر نمایان است.

وی افزود: تاکنون در شهرستان خوروبیابانک متخصص زنان و زایمان نداشتیم اما با تلاش های صورت گرفته پزشک مذکور ماهیانه در شهرستان حضور پیدا می کند و درصدد هستم تا حضور پزشکان متخصص بیش تر شوند.

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس اظهار کرد: بیمارستان شهرستان نائین بزرگترین بیمارستان شرق استان اصفهان است که حدود اوایل دهه ۸۰ کلنگ آن به زمین زده شد و تاکنون پیشرفت چندانی نداشته اما در طول دوران نمایندگی با پیگیری های صورت گرفته اعتبارات لازم برای تکمیل این بیمارستان تخصیص یافت.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: آخرین مناقصه بیمارستان نیمه کاره نائین که حدود ۵۲ میلیارد اعتبار برای ساخت آن  در نظر گرفته شده است برگزار شد و البته تجهیز کارگاه آن هم انجام گرفت لذا امیدوارم در اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

آزاد عنوان کرد: هیچ کس فکر نمی کرد این بیمارستان ساخته شود اما با تلاش های مجدانه چنین موضوعی محقق شد و در آینده ای نزدیک شاهد استفاده مردم از آن خواهیم بود ناگفته نماند در سفر ریاست جمهوری هم ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان مصوب شد و با افتتاح این بیمارستان مردم حوزه بهداشت و درمان هر دو شهرستان متحول می شود./

شهدای کهگیلویه و بویراحمد که در 4آبان به شهادت رسیدند+تصاویر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi