شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

راه افتادن موج عدالت‌خواهی بیانگر فروپاشی ارزش‌های آمریکایی است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت :امروزه جهان به دو قطب حامی صهیونیست و ضدصهیونیست تبدیل شده و این بیانگر راه افتادن موج عدالت خواهی در سطح جهان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110426
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۱

کرونا :

راه افتادن موج عدالت‌خواهی بیانگر فروپاشی ارزش‌های آمریکایی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین عصر امروز پنج شنبه (۲۷اردیبهشت ماه) در آیین رونمایی از کتاب “طوفان الاقصی؛ بیانات رهبر انقلاب پیرامون عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی”، گفت: رهبر معظم انقلاب با بوسه زدن بر بازوان مبارزان مقاومت،عملیات طوفان الاقصی را تایید فرمودند. ایشان از همان روزهای اول امید به پیروزی دادند و مقاومت را پیروز قطعی و حتمی عنوان کردند و این در حالیست که آن زمان کسی جرأت اظهارنظر نداشت.

ابطحی افزود: در واقع طی روزهای نخست، سران کشورهای غربی و اروپایی مدام به تلاویو رفت و آمد داشتند و این رژیم را تحت حمایت همه جانبه قرار داده بودند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین افزود: در این میان نباید فراموش کرد که عقبه و پشت پرده وجودی رژیم صهیونیست، به ارزش های آمریکایی بازمی‌گردد لذا مشاهده می‌شود که این ارزش ها نیز در حال نابودی است.

وی ادامه داد: در این بین ایشان نخواستند که موضوع فلسطین دچار روزمرگی شود؛ ایشان در موارد مختلف به مسئله فلسطین پرداختند و در دیدارها و مناسبت های مختلف به این موضوع اشاره داشتند.

دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فلسطین ادامه داد: می‌توان اذعان کرد با چنین رویکردی، این کتاب آیینه ای برای عدالت‌خواهان است.

ابطحی افزود: باید یادآور شد امروزه جهان به دو قطب حامی صهیونیست و ضدصهیونیست تبدیل شده است؛ به عنوان مثال امروزه دانشگاه های غربی که برخی از آنها محلی برای تربیت مدیران در تراز رژیم اشغالگر قدس است، به محل عدالت‌خواهی تبدیل شده است.

تفکر سنتی برای اداره استان، صنایع و معادن جوابگو نیست
دنبال کنید

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سالها قبل در دیدار با دانشجویان تاکید کردند که باید سهم خود را از جهان جدید بگیریم.

وی در این راستا، اظهار کرد: بر این اساس می‌توان اذعان کرد این نبرد پایان هژمونی و پایان تک‌قطبی غربی ها و خلق جهان جدید محسوب می‌شود؛ هر روز شاهد رخدادهای جدیدی در خصوص مسئله فلسطین هستیم که اقدامات یمن نمونه و مصداق واقعی آن تلقی می‌شود؛ در این بین آمریکایی ها با همه هیمنه خود، هیچ پاسخی برای یمنی ها ندارند.

دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فلسطین خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته هر روز مدیریت امور به دست مجاهدان مقاومت بوده لذا می‌توان گفت که دیگر نگران روز نکبت نیستیم زیرا روز عزت، قدرت و اقتدار در پیش است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi