جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکل اینترنت مناطق روستایی تکاب

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: اقداماتی در جهت حل مشکل اینترنت مناطق روستایی تکاب انجام شده که امیدوارم در آینده ای نزدیک عملیاتی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77084
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیر حل مشکل اینترنت مناطق روستایی تکاب

حسن همتی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه مخابرات و اینترنت شهرستان تکاب اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با حضور مشاور وزیر ارتباطات، مدیرکل استان و مسولان شهرستان و همچنین مدیرانی از شرکت ایرانسل و همراه اول پیرامون رفع مشکلات اینترنت شهرستان تکاب برگزار شد.

وی افزود: پس از بحث و بررسی در خصوص عدم برخورداری بسیاری از مناطق روستایی تکاب از امکانات مخابراتی و اینترنت مقرر شد اقداماتی صورت بگیر تا مردم این مناطق از این لحاظ مشکلی نداشته باشند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس عنوان کرد: در این نشست مصوب شد که شرکت مخابراتاز محل اعتبارات uso حدود ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری برای ایجاد دسترسی سایت های همراه اول و ایرانسل در مناطق روستایی ایجادا کند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین مقرر شد همراه اول ایجاد و ارتقا ۲۳ سایت را برای ۲۳ روستا انجام دهد و ایجاد و ارتقا این سایت ها برای تقویت آنتن دهی تلفن های های همراه و اینترنت روستاها بوده و تا شروع فصل سرما باید عملیاتی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi