شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش برای تجهیز امکانات پزشکی و تامین منابع انسانی بیمارستان بختگان؛ قول مساعد برای رفع مشکلات مراکز درمانی حوزه انتخابیه

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: تمام تلاش خود را برای تجهیز امکانات پزشکی و تامین منابع انسانی بیمارستان بختگان و شهرستان های حوزه انتخابیه به کار گرفته ام تا اینکه مردم دغدغه ای در این رابطه نداشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76994
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

تلاش برای تجهیز امکانات پزشکی و تامین منابع انسانی بیمارستان بختگان؛ قول مساعد برای رفع مشکلات مراکز درمانی حوزه انتخابیه

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا استاندار فارس به حوزه انتخابیه سفری داشتند و از مرکز درمان بستر خیرساز مرکز شهرستان بختگان و همچنین شهرک مسکن مهر آباده طشک بازدیدی داشتند.

وی افزود: در این سفر که مدیرکل راه شهرسازی هم حضور داشتند فضای سبز، اماکن تجاری در سطح شهرک شهر آباده طشک پیش بینی شد و همچنین ایمن سازی ورودی و خروجی شهرک هم انجام می گیرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: قول هایی هم در خصوص تکمیل روکش آسفالت محور نی ریز به آباده طشک و جاده های آنتنی هم داده شد و همچنین تعریض جاده کوشکک به پیچکان و آباده طشک به چاهگز هم در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس عنوان کرد: بازدیدی هم از چهارراه مواصلاتی آباده طشک به چاهگز و کوشکک به پیچکان صورت گرفت و دستور ایمن سازی چهار راه مذکور هم داده شد.

وی اظهار کرد: با تلاش هایی که انجام گرفت در این سفر نیز دستور پیگیری تخصیص پزشک به بیمارستان بختگان داده شد و همچنین دستورات لازم به جهت تامین تجهیزات و نیروی انسانی بیمارستان صادر گردید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi