پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با وزیر فرهنگ برای رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر سیستان

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: اخیرا نشستی با وزیر فرهنگ داشتم که در این دیدار مشکلات اهالی فرهنگ و هنر سیستان مطرح تا اقداماتی در جهت رفع آنها صورت گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76940
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

نشست با وزیر فرهنگ برای رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر سیستان

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در این نشست مهم ترین دغدغه های اهالی فرهنگ و هنر حوزه سیستان مطرح گردیدو قول هایی برای رفع مشکلات این عزیزان داده شد.

وی افزود: از جمله مواردی که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت تکمیل ساختمان پلاتو، بهسازی فضاهای کتابخانه ها، پیش بینی اعتبار جهت ساخت فیلم و سریال های فاخر در خصوص فرهنگ و هنر حوزه سیستان بوده است.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس عنوان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد و برای انجام آنها تاکید گردید می توان به تکمیل ساختمان اداری ارشاد شهرستان هیرمند، تامین کتاب برای کتابخانه های سیستان، تخصیص اعتبار به انجمن های ادبی و هنری حوزه سیستان اشاره کرد.

سرگزی بیان کرد: وزیر فرهنگ در این نشست مشکلات اهالی هنر و فرهنگ حوزه سیستان را استماع و قول هایی نیز برای رفع آنها داده است که امیدوارم در مرحله اجرا قرار گیرند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi