دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام لازم جهت احداث تصفیه خانه ملکان صورت گیرد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: در خصوص تصفیه خانه ملکان که در بودجه ۱۴۰۱ ردیف بودجه دارد، لازم است اقدام لازم جهت احداث این تصفیه خانه صورت گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76774
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

اقدام لازم جهت احداث تصفیه خانه ملکان صورت گیرد

سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص مسئله آب حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص از ابتدای سال ۱۴۰۱ بحث شبکه زرینه رود بود که برای آبیاری باغات و زمین های زراعی و کشاورزی ملکان استفاده شود که خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته بحث آب از سد شهید کاظمی بوکان به منطقه سرازیر شده است و کشاورزی تا حدودی بهره مند شده اند و تلاش بر این است که این اتفاق چند وقت یکبار صورت گیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در بحث آب شرب، تنش آبی که در ۴۰ روستا و شهر ملکان، لیلان و مبارک شهر بوجود آمده بود، در بحث قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قرار گرفت تا بحث لوله کشی، منبع آب و مسائلی که دراین زمینه وجود داشت، مرتفع شود.

وی افزود: از رییس شرکت آب و فاضلاب کشور درخواست دارم درخصوص تصفیه فاضلاب مسکن مهر ملکان اقدامات لازم را انجام دهد و با توجه به اینکه بودجه لازم برای این امر، تامین شده است، در این امر تسریع ببخشد تا مشکلات موجود مرتفع شود.

موسوی بیان کرد: درخصوص سد لیلان چای، با توجه به اینکه این سد جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی بود، پیگیری های لازم صورت گیرد  تا در سال جاری شاهد حضور پیمانکار یا قرارگاه خاتم الانبیا(ص)  جهت ادامه احداث سد لیلان چای باشیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس خاطرنشان کرد: در خصوص تصفیه خانه ملکان که در بودجه ۱۴۰۱ ردیف بودجه دارد، لازم است اقدام لازم جهت احداث این تصفیه خانه صورت گیرد./

وضعیت مسکن ملی در استان کرمان مناسب نیست
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi