دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برطرف کردن مشکلات زیست‌محیطی و احیای اراضی ملی و منابع طبیعی جزو مهمترین کارهای قوه قضائیه در بحث حقوق عامه است

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گفت: برطرف کردن مشکلات زیست‌محیطی و احیای اراضی ملی و منابع طبیعی جزو مهمترین کارهای قوه قضائیه در بحث حقوق عامه است که امیدواریم دادستان جدید مرکز استان با تمام قدرت برای رفع این مشکلات تلاش کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76708
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

برطرف کردن مشکلات زیست‌محیطی و احیای اراضی ملی و منابع طبیعی جزو مهمترین کارهای قوه قضائیه در بحث حقوق عامه است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز استان قزوین که با حضور مسئولان ارشد استان در سالن اجتماعات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، با اشاره به شیوع برخی ناهنجاری‌ها در قزوین گفت: دادستان جدید قزوین به موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی ورود کند و اجازه ندهد که به زندگی عفیفانه در شهر قزوین خدشه وارد شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: زندگی اگر توأم با عفاف و حجاب باشد، مستحکم است و نتیجه آن کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی است و به همین خاطر از دادستان و مدعی‌العموم جدید شهرستان قزوین انتظار داریم که برای مقابله با آسیب‌هایی که عفت و حیای جامعه را تهدید می‌کنند، با نمایندگان مردم تعامل و همفکری داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات استان قزوین در حوزه حقوق عامه افزود: در حوزه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین احیای صنایع راکد و غیرفعال با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم که امیدواریم با ورود جدی‌تر مدعی‌العموم این چالش‌ها به حداقل ممکن برسند.

محمدبیگی با بیان اینکه برخی برطرف تعارضات بین مردم و سازمان اوقاف طرح‌های خوبی در استان قزوین در مرحله اجرا قرار گرفته است، گفت: با همکاری نمایندگان مجلس و اوقاف بسیاری از پرونده‌های معارضه‌های وقفی به نفع مردم تعیین تکلیف شده و امیدواریم با همکاری دادستان جدید این روند مستمر باشد و مشکلات بیشتری را رفع کنیم.

وی با اشاره به شباهت‌های بین دستگاه قضا و نظام سلامت گفت: در حوزه قضایی هم مانند حوزه سلامت باید به پیشگیری بیشتر از درمان بها بدهیم. چرا که اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد.

چالش‌های کلاس‌های غیرحضوری و امتحانات حضوری
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس افزود: برطرف کردن مشکلات زیست‌محیطی و احیای اراضی ملی و منابع طبیعی جزو مهمترین کارهای قوه قضائیه در بحث حقوق عامه است که امیدواریم دادستان جدید مرکز استان با تمام قدرت برای رفع این مشکلات تلاش کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi